کد خبر: 918331
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج خبر داد
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: از ابتدای تیرماه سال‌جاری تا کنون 26 مورد عملیات امداد برای نجات شهروندان از داخل آسانسور در زمان قطعی برق در سنندج انجام گرفته است.

صالح زندی در گفت وگو با خبرنگار جوان از سنندج، با بیان اینکه آمار محبوس شدگان در آسانسور به علت قطعی برق در تیر ماه افزایش یافته است، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش دما مصرف برق افزایش یافته و شاهد قطع برق و خاموشی در سطح شهر هستیم.
وی گفت: بعلت خاموشی برق در طول روز آمار محبوس شدن شهروندان در آسانسور افزایش یافته است.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: از ابتدای تیرماه سال‌جاری تا کنون 26 مورد عملیات امداد برای نجات شهروندان از داخل آسانسور در زمان قطعی برق صورت گرفته است.
زندی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در طول سه ماهه گذشته امسال 15 مورد عملیات در زمینه گیرکردن در آسانسور توسط سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه احتمال سقوط آسانسورها در زمان قطع شدن برق بسیار کم است، تصریح کرد: هوای داخل کابین آسانسور برای تنفس تا رسیدن نیروهای امداد کفایت می‌کند.
زندی تاکید کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی زمانبدی قطع برق مناطق سطح شهر توسط اداره برق مدیران آپارتمان‌ها می‌توانند در زمان‌های نزدیک شدن به قطع برق آسانسور را از مدار خارج کنند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد: در چنین مواقعی ضمن حفظ خونسردی با سامانه 125 این سازمان تماس حاصل نموده تا آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان برای امدادرسانی اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر