کد خبر: 918787
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
رئیس اداره تحقیقات اوقاف آذربایجان غربی:
رئیس اداره تحقیقات اوقاف آذربایجان غربی گفت: اگر در راه اهل بیت قدم برداشته شود، دشمن قدرت نفوذ بر ما را نخواهد داشت و تمامی اهدافش با شکست مواجه شده و حتی با محاصره اقتصادی نیز نمی تواند بر ما غلبه کند.

حجت الاسلام سیف الله رستملو با اشاره به این که ایرانیان همواره ارادت زیادی به اهل بیت داشته اند و به آیات الهی لبیک گفته و دنبال حقیقت بوده اندف گفت: نماینده ایرانیان در زمان بعثت، سلمان فارسی بود که زحمات بسیاری در مکه کشید و به حضور نبی مکرم اسلام مشرف شد.

وی افزود: سلمان فارسی آنقدر به پیامبر (ص) و اهل بیت علاقه داشت که پیامبر می فرمایند که سلمان از اهل بیت ماست و این لقب را به هیچ صحابه خود نداده است.

رئیس اداره تحقیقات اوقاف آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سلمان فارسی در صداقت، دیانت و امامت همتا نداشت، خاطرنشان کرد: پیامبر می فرماید که سلمان فارسی قرین اهل بیت است و این نشان می دهد ایرانیان همواره به دنبال حقیقت بوده اند.

وی با اشاره به وجود امامزاده های فراوان در کشور اظهار کرد: وجود این امامزاده نشان از علاقه فراوان ایرانیان به اهل بیت داشته و همین امر موجب شده تا نوادگان امامان به ایران بیایند.

حجت الاسلام والمسلمین رستملو تاکید کرد: اگر ما همواره در راه اهل بیت قدم برداریم، دشمن قدرت نفوذ بر ما نخواهد داشت و تمامی اهدافش با شکست مواجه می گردد و حتی از راه محاصره اقتصادی نیز نمی تواند بر ما غلبه کند.

وی گفت: سادات، چشم و چراغ امت اسلامی هستند و اگر در راه اهل بیت حرکت نکنیم، نمی توانیم در قیامت با پیامبر (ص) و اهل بیت روبرو شویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر