کد خبر: 919105
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
معاون سلامت دامپزشکی کردستان خبر داد:
معاون سلامت دامپزشکی کردستان گفت: در ادامه طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه استان در ۴۸ ساعت گذشته مقدار یک هزار و ۴۵۰ کیلوگرم فراورده خام دامی غیرقابل مصرف کشف و از چرخه مصرف خارج شد.

ناصر مخدوم در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: در پی بازدیدهای مکرر از مراکز عرضه، رستوران‌ها، کارگاه‌های قطعه‌بندی و بسته‌بندی و کشتارگاه‌های دام و مرغ در یکی از کارگاه‌های قطعه‌بندی و بسته‌بندی مقدار یک هزار و۲۰۰ کیلوگرم جگر منجمد که دیفراست شده بود توسط کارشناسان و مسئول فنی کارگاه غیرقابل مصرف تشخیص داده و ضبط و معدوم شد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: همواره در بازدید از کشتارگاه مرغ، تعداد ۱۴ کیسه مرغ قطعه‌بندی شده منجمد که بصورت غیربهداشتی قطعه‌بندی، منجمد و در نایلون‌های خیاری بسته‌بندی شده بود توسط کارشناسان و بازدیدکنندگان شبکه غیرقابل مصرف تشخیص و در کوره تبدیل ضایعات معدوم شد.

معاون سلامت دامپزشکی کردستان تصریح کرد: در ادامه طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه استان در در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان سقز مقدار یک هزار و ۴۵۰ کیلوگرم انواع مواد پروتئینی خام دامی توسط پرسنل دامپزشکی ضبط و از چرخه غذایی خارج شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر