کد خبر: 919419
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تسهیلات رونق تولید، ۸۴۸ فرصت شغلی جدید در بخش صنعت این استان ایجاد کرده است.

بهروز اسودی در یکصد و شانزدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۶ ، ۱۹۶ واحد تولیدی صنعتی به ارزش بیش از ۴۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند که از این تعداد ، ۱۶۷ واحد سرمایه در گردش، ۱۷ طرح نیمه تمام و ۱۲ واحد بازسازی و نوسازی بوده است.

وی با اشاره به اهمیت نظارت و پایش در تسهیلات رونق تولید افزود: از ۱۱۷ واحد دریافت کننده تسهیلات نظارت و پایش لازم صورت گرفته است که ۷۵ درصد پرداخت تسهیلات در این واحدها محقق شده است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات رونق تولید به این تعداد واحد صنعتی ۸۴۸ فرصت شغلی جدید ایجاد گردیده است که در مجموع شاهد تحقق ۹۱ درصدی تعهد اشتغال در این واحدهای صنعتی هستیم .

اسودی ادامه داد: از ابتدای سال گذشته تاکنون و در قالب تسهیلات رونق تولید ۸۹۳ واحد تولیدی استان بیش از ۶۱ درصد سهم پرداختی تسهیلات رونق تولید را به ارزش حدود 5 هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که از این تعداد ۱۹۶ واحد مربوط به بخش صنعت و ۶۹۷ واحد نیز مربوط به بخش کشاورزی بوده است.

وی با اشاره به برخی مصوبات امروز کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود : در این نشست نیز با تصمیم اعضای کارگروه ۴ طرح صنعتی جهت دریافت تسهیلات به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند و در دیگر دستور کار مشکلات بانکی ، مالیات ، تامین اجتماعی ۳ واحد تولیدی استان بررسی شد .

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: در بخش رفع موانع تولید این کارگروه تا کنون مشکلات ۶۰۴ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع ۱۴۵۲ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۷۰ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر