کد خبر: 919424
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
معاون بسیج دانشجویی سمنان خبر داد
معاون خواهران بسیج دانشجویی استان سمنان از اعزام 31 گروه جهادی خواهر به مناطق محروم استان در تابستان سال جاری خبر داد.

راضیه امین از اعزام 31 گروه جهادی خواهر در تابستان سال جاری به مناطق محروم داخل استان خبر داد و اظهار داشت: ارائه خدمات پزشکی، آموزشی، فرهنگی و عمرانی ازجمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی خواهران است.

وی همچنین با اشاره به حضور اقشار مختلف دانشجویان در اردوهای جهادی دانشجویی افزود: ماهیت اصلی برگزاری اردوهای جهادی سازندگی در همه ابعاد و به‌خصوص خودسازی بوده و این گذر از خود و اجابت حق، بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین رهاورد این سفرهای جهادی است.

معاون خواهران بسیج دانشجویی استان سمنان افزود: در کنار این مزایا، رسالت بزرگی نیز بر دوش جهادگران بوده و آن توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است و افراد فارغ از نظرات و سلایق سیاسی متفاوت در این اردوها حضور خواهند داشت.
امین از برگزاری دوره طرح ولایت استانی خواهران در شهریورماه خبر داد و تصریح کرد: این دوره با هدف تقویت بنیه اعتقادی و تشکیلاتی اعضای بسیج در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره‌های توانمندسازی دانشجویان خواهر از دیگر برنامه‌های سال 97 معاونت خواهران خواهد بود که وی با اشاره به آن گفت: این دوره با محوریت مباحث زنان و خانواده و با هدف توانمندسازی دانشجویان برای پاسخگویی به شبهات در این حوزه‌هاست.
معاون خواهران بسیج دانشجویی استان سمنان با اشاره به عدم برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت دانشجویان خوابگاهی، بسیاری از آسیب‌های موجود در سطح خوابگاه‌ها را ناشی از آن دانست و افزود: اجرای طرح کوثرانه زیستن با محوریت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها از دیگر برنامه‌های ناحیه بسیج دانشجویی در سال 97 است.

امین از اجرایی شدن کارگاه‌های دختران آفتاب در خوابگاه‌های استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این کارگاه‌ها با هدف آگاه‌سازی دانشجویان دختر در خصوص آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن‌ها در سطح خوابگاه‌های استان برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر