کد خبر: 919720
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
گزارش "جوان آنلاین" از برگزاری ۴ دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال
هفته دوم لیگ برتر فوتبال در حالی فردا با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود که در حساس ترین دیدار استقلال میهمان ذوب آهن اصفهان است . پارس جنوبی پذیرای تیم نفت مسجد سلیمان است.استقلال خوزستان به مصاف پدیده می رود و در آخرین دیدار شاگردان آقا معلم با سایپا دیدار می کنند

سرویس ورزشی "جوان آنلاین" – وحید صابری : هفته دوم لیگ برتر فوتبال در حالی فردا با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود که در حساس ترین دیدار استقلال میهمان ذوب آهن اصفهان است . پارس جنوبی پذیرای تیم نفت مسجد سلیمان است.استقلال خوزستان به مصاف پدیده می رود و در آخرین دیدار شاگردان آقا معلم با سایپا دیدار می کنند.در هفته دوم طبق اعلام کمیته انظباطی بازی های در دو شهر آبادان و تبریز به خاطر محرومیت بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

در اولین بازی از ساعت ۳۰/۲۰ در شهر جم در ورزشگاه تختی ، پارس جنوبی با هواداران خون گرمش پذیرای شاگردان ویسی در تیم نفت مسجد سلیمان است. هواداران جم در این بازی از مهدی تارتار انتظار برد دارند تا اولین برد لیگ هجدهم بدست آید. بازیکنان نفت مسجد سلیمان که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده اند در هفته نخست تراکتورسازی را متوقف کردند تا با انگیزه بیشتر به مصاف پارس جنوبی جم بروند .این بازی با قضاوت رضا عادل آغاز خواهد شد. به گفته پزشک تیم نفت مسجدسلیمان، این تیم بازیکن مصدومی برای مصاف مقابل پارس جنوبی ندارد.

در دیگر بازی استقلال خوزستان میزبان تنها نماینده مشهد است. استقلال خوزستان با مربیگری داریوش یزدی که اولین سابقه مربیگری درلیگ برتر است هفته گذشته برابر فولاد تبریز به تساوی رسید.در مقابل پدیده که این فصل را با یحیی گل آغاز کرده در اولین بازی خود برابر پرسپولیس در خانه تن به شکست داد این در حالی است که پدیده علی رغم باخت به سرخ پوشان ، تیم دست و پا بسته ای نبود و حالا برابر جبران نتیجه پا به مسابقه می گذارد.این دو تیم در حالی برابر یکدیگر صف آرایی می کنند که هر دو به لحاظ مالی در بدترین شرایط مالی قرار دارند.شنیده ها حاکی از آن است که پدیده قرار است برای فرار از مشکلات و ثبت قرارداد بازیکنانش زیر پرچم شهرداری مشهد برود و حتی شنیده می شود قرار است نام این تیم هم عوض شود.این بازی در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت شاهو اصلانی آغاز می شود.

در سومین دیدار جلالی و شاگردانش باید به مصاف سایپا برود.تیمی که در بازی اول مقتدرانه و با ۳ گل سپید رود رشت را شکست داد و در صدر جدول قرار گرفت. در این بازی دو تیم خودرو ساز سعی دارند تا بهترین نمایش را ارائه دهند و قطعا حاضر به تقسیم امتیاز نیستند. پیکان در هفته نخست توانست یک امتیاز شیرین را از استقلال کسب کند.باید دید آیا آقا معلم می تواند سایپا را از صدرنشینی پایین بکشد؟ این بازی در ورزشگاه شهر قدس باقضاوت سیدوحید کاظمی آغاز می شود.

اما در آخرین و حساس ترین بازی فردا ذوب آهن میزان استقلال تهران است. تقابل قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان لیگ برتر. استقلال بر خلاف انتظار نتوانست با رفتن ستاره هایش بازیکنان خوبی را جذب کند و انتظارات هواداران را برآورده کند شاید مهمترین نکته بازی فردا رفتن مرتضی تبریزی به استقلال باشد.البته حضور محسن مسلمان در ترکیب اصلی این تیم هم می تواند به حساسیت بازی بی افزاید.آبی پوشان در بازی هفته اول برابر پیکان به تساوی رسیدند و اگر می خواهند از همین حالا جز تیم های بالای جدولی باشند باید برابر ذوب آهن به پیروزی برسند.موضوعی که شکست دادن ذوب آهن کار راحتی نیست. ذوبی ها هم در هفته نخستی در ورزشگاه خانگی نساجی قائمشهر موفق به کسب ۳ امتیاز بازی شدند .استقلال در حالی به مصاف ذوب آهن می رود که قرار ایمن حسین و طارق همام را جذب کند.ایمن حسین مهاجم فصل گذشته النفط عراق بود و همام نیز در الاهلی حضور داشت. همام که در پست هافبک - مهاجم بازی می‌کند، در فصل گذشته موفق شد ۱۶ گل به ثمر رسانده و به تیم عراق هم دعوت شود. هر دو بازیکن ۲۲ ساله هستند و امروز وارد ایران شده اند و قرار است با مسئولان استقلال مذاکره کند . پیش ازاین جاسم کرار بازیکن عراقی استقلال صراحتا اعلام کرده بود که تحت هیچ شرایطی نمی گذارد بازیکنان عراقی در تیم استقلال بازی کنند. این بازی از ساعت ۴۵/۲۰ با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه فولادشهر آغاز می شود.

 

 سایر دیدارهای هفته دوم- جمعه ۱۲ مرداد

تراکتورسازی تبریز- نساجی مازندران

پرسپولیس - فولاد خوزستان

سپیدرود - سپاهان

صنعت نفت - گسترش فولاد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار