کد خبر: 920246
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
نگاهی به تلاش‌های سخیفانه بی‌بی‌سی فارسی برای پوشش اخبار تجمعات چند ده نفری ایران
نگاهی به بخش‌های خبری بی‌بی‌سی فارسی بیندازید: کلیپ‌های تکراری، ادعاهای خالی از مستندات، به ظاهر کارشناسان سخیف و کم اطلاع که بعضا نای حرف زدن هم ندارند و صرفا با تکرار شعارهای پوچ و ده بار بیان شده که حوصله مخاطب را به سر می‌برد در حال ادای دین به ماشین کوکی براندازی هستند.
محمد صادق عبداللهی

جوان آنلاین: شبه رسانه ملکه انگلیس این روزها به دنبال دیوانه‌ای چون ترامپ تمام زورش را می‌زند تا شرایط ایران را بحرانی و تجمعات چند ده نفری جمعی محدودی از مردم را گسترده و فراگیر جلوه دهد تا شاید مجالی یابد تا به خیال خام خویش درخت تنومند نظام مردمی و محکم جمهوری اسلامی ایران را از ریشه بیفکند.

کافیست نگاهی به بخش‌های خبری بی‌بی‌سی فارسی بیندازید؛ کلیپ‌های تکراری، ادعاهای خالی از مستندات، به ظاهر کارشناسان سخیف و کم اطلاع که بعضا نای حرف زدن هم ندارند و صرفا با تکرار شعارهای پوچ و ده بار بیان شده که حوصله مخاطب را به سر می‌برد در حال ادای دین به ماشین کوکی براندازی هستند.

خبر عصرگاهی امروز بی‌بی‌سی نیز از این موارد خالی نبود. مانند روزهای گذشته باز هم مدعی بود اعتراضات در ایران گسترش یافته و شهرهای تهران، کرج، قزوین، قم و شیراز را در گیر کرده است اما هیچ مستندی در این خصوص ارائه نکرد. حتی به رغم روزهای گذشته خبری از مصاحبه‌های بی‌نام و نشان تلفنی هم نبود و تنها با نشان دادن نقشه ایران، گویندهِ خبر، مدعای خود را به خورد مخاطب می‌داد!

برانداز پلاستیکی!

اقتضاح تا بدان جا بود که بی‌بی‌سی که هر روز به زحمت منافقینِ تروریست چند کلیپی برای یاوه گویی‌های خود داشت، مجبور شده بود کلیپ‌های تکراری از روزهای قبل پخش کند و یا کلیپ‌های گنگ و نا مفهوم از پاهای جمعیت به نمایش گذارد تا بتواند گزارش خود را مستند نشان دهد!

کارشناس هم که ناشیانه و فقط برای خالی نبودن عریضه لفاظی می‌کرد خواسته یا ناخواسته اشاره داشت: «رهبری اعتراضات در ایران به خارج از کشور منتقل شده است.» که این جمله را می‌توان به خوبی دلیل زنجیر دریدن بی‌بی‌سی در روزهای اخیر دانست.

بی‌بی‌سی فارسی و امثال این براندازان پلاستیکی سال‌هاست که بر طبل براندازی می‌کوبند و هر روز هم معتقدند نظام اسلامی ایران از روز قبل ضعیف‌تر گشته، در حال سقوط است و نفرت مردم از آن بیشتر گشته است دریغ از آنکه به کوری چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران، به لطف خدا و با قدرت و پشتوانه مردمی از همه‌ی مشکلات عبور خواهد کرد و روز به روز قوی‌تر خواهد شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
France
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
1
بی بی سی نفرت انگیز ست....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
1
بی بی سی بزرگترین دروغ پرداز قرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
1
کودن تر ازبی بی سی خود اوست چهل سال است پارس میکند ومردم ایران هم برای تفریح وخنده هم که شده وبرای اینکه ساعتی خوش باشند وبه چرندیات آنها بخندند میشنین پای بی بیسی ولی این احمقها میگن حتما یه خبری هست کور خواندند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار