کد خبر: 920518
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
در جریان بازدید از آخرین مراحل اجرای پروژه مسیرگشایی خیابان ارتش مطرح شد؛
شهردار تبریز با تاکید بر کاهش برون سپاری پروژه های شهرداری، گفت: صد در صد اجرای مسیرگشایی امتداد خیابان ارتش توسط توانمندی های شهرداری صورت می گیرد و سازمان موتوری مراحل اجرایی آن را به عهده دارد.

مهندس ایرج شهین باهر در جریان بازدید از آخرین مراحل اجرای پروژه مسیرگشایی خیابان ارتش، با تقدیر از همکاری در تسریع واگذاری زمین توسط ارتش در طول مراحل اجرایی، گفت: این پروژه نمونه بارز مدیریت واحد شهری با همکاری ارگان های خدمات رسان در کنار شهرداری است.

وی اظهار داشت: درست است که عملیات لوله گذاری و کانال کشی ادارات آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات در این مسیر اجرای پروژه را طولانی کرده است ولی در عوض دیگر شاهد حفاری پس از بهره برداری این مسیر و ایجاد تبعات جانبی آن نخواهیم بود.

شهین باهر همچنین از پیشرفت هشتادو پنج درصدی احداث خیابان امتداد ارتش به کمربندی میانی و در نهایت به اتوبان شهید کسایی خبر داد و گفت: شهر تبریز از مسیر های شمال به جنوب و برعکس بهره زیادی نمی برد و اکثر خیابان ها به صورت شرقی _ غربی طراحی شده که در روان سازی ترافیک و کاهش زمان مسافرت های درون شهری تاثیری منفی دارد.

شهردار تبریز با تشریح ویژگی های این پروژه، تصریح کرد: با توجه به اختلاف شیب مسیر خیابان آزادی و کمربندی میانی ناچار به عملیات خاکریزی در برخی قسمت های این خیابان بودیم تا اختلاف ارتفاع را به صفر برسانیم و ویژگی های این چنینی در این پروژه زمان اتمام آن را طولانی کرده است.

وی متذکر شد: زمینه اجرایی این طرح، پس از سال‌ها مذاکره و رایزنی فراهم شده و اجرای آن، نقطه تحولی در فضاهای عمومی مرکز شهر است.

گفتنی است با اجرای این این طرح، کمربندی میانی، با خیابان دوبانده به طول ۵۰۰ متر و عرض ۵۵ متر، به اتوبان کسایی متصل می‌شود

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر