کد خبر: 920519
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی:
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از آغاز طرح نظارت بر وضعیت ظاهری و بازسازی اتوبوس های بخش خصوصی خبر داد.

فرخ جلالی با اعلام این خبر افزود: در سال جاری نیز همانند سال گذشته طرح نظارت بر وضعیت ظاهری و بازسازی اتوبوسهای بخش خصوصی آغاز شده است.
فرخ جلالی افزود: از آغاز سالجاری تا کنون تعداد 50 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی مورد بازسازی کامل یا جزئی قرار گرفته اند.
وی افزود: امسال نیز در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال بنام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی طرح بازسازی اتوبوسهای شهری ادامه خواهد داشت.
جلالی ادامه داد: بر این اساس هرماه تعداد ۱۰ الی ۱۵ دستگاه از اتوبوسهای دارای وضعیت نامناسب و نیازمند بازسازی و تعمیرات اساسی شناسایی و توسط اکیپ‌های فنی و خدماتی و پیمانکاران بخش خصوصی مورد بازسازی کامل که شامل تعمیرات فنی موتور و گیربکس، شاسی کشی، صافکاری، رنگ آمیزی، تعویض صندلیها و تعمیر کف است، قرار می‌گیرند.
وی تعداد نیروهای خدمات فنی شاغل در اجرای این طرح را اعم از همکاران فنی سازمان و پیمانکاران بخش خصوصی را بیش از ۲۵ نفر عنوان کرد: اجرای طرح فوق برای این افراد نوعی اشتغالزایی ایجاد نموده است.
جلالی با اشاره به نحوه تأمین اعتبارات اجرای این طرح، اظهار کرد: هزینه بازسازی اتوبوسهای بخش خصوصی با برنامه ریزی‌های بعمل آمده و مدیریت هزینه‌ها توسط خود بهره برداران تأمین و هزینه بازسازی اتوبوسهای بخش ملکی توسط خود سازمان به نحوی تأمین می‌گردد که هزینه اضافی تحمیل سیستم مالی سازمان ننماید.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از همکاری بهره برداران اتوبوس‌های بخش خصوصی در اجرای هرچه بهتر این طرح قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد که با مساعدتها و حمایتهای همه جانبه شورای اسلامی و شهردار تبریز در راستای تأمین بخشی از اعتبارات اجرای این طرح، این مهم که قطعاً رضایتمندی و رفاه حال شهروندان عزیز را فراهم خواهد ساخت به نحو احسن انجام پذیرد.
وی از تلاشهای شبانه روزی پرسنل و نیروهای خدمات فنی فعال در اجرای این طرح نیز تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با خرید اتوبوسهای جدید که قرار است امسال به حول و قوه الهی و مساعدت شهردار محترم وارد ناوگان اتوبوسرانی تبریز می‌شوند در کنار سایر اتوبوسهای بازسازی شده شاهد خدمات رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان و مسافران باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر