کد خبر: 920537
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
عضو شورای شهر اصفهان:
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسئولان وعده های پوچ و غیر عملی ندهند و باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان تقویت شود.

گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،احمد زندآور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: تنها در صورت تقویت رسانه‌ها می‌توانیم پل ارتباطی بین مردم و مسئولان را تقویت کنیم و تقویت رسانه ها جز با حمایت جدی از آنها مقدور نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت روز خبرنگار به تبریک گفتن آن نیست، افزود: امروز خبرنگاران با مشکلات جدی مواجهند و خبرنگاران از اینکه امنیت شغلی ندارند، بیمه نیستند و حقوق های مکفی ندارند دل نگرانند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد: زمانی که خبرنگاران دچار مشکل شوند، مشکلاتشان در اولویت آخر مسئولان قرار می‌گیرد.

وی گفت: خبرنگاران چشم و گوش مسئولان هستند و توجه به این صنف و رفع نیاز و مشکلات آنها به طور قطع برای جامعه مفید است زیرا وقتی خبرنگار آسایش فکری و روانی داشته باشد می تواند بدون هیچ دغدغه مطالب صحیح و درست را مخابره کند و برای بدست آوردن پول به هر کاری دست نزند.

زندآور با بیان این که خبرنگاران باعث تسریع حرکت انسانی به سمت قله‌های علم و آگاهی می‌شوند، تصریح کرد: که ارزش‌های والای انسانی و وظیفه خبررسانی که به عهده خبرنگاران و رسانه‌هاست باعث ارزشمند شدن وظایف خبرنگاران می‌شود.

وی بیان داشت: خبرنگاران متعهد، دلسوز و وظیفه‌شناس و تسریع گر مسائل جامعه خود هستند چرا که همیشه در جامعه حضور دارند، ۱۷ مرداد روز انسان‌هایی است که در راستای ساختن دنیای بالنده تلاش می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار