کد خبر: 920540
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: خبرنگاران با احساس مسؤولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته‌اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در پیامی ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید صارمی، 17 مرداد ماه را به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی استان اصفهان، تبریک گفت.

در این پیام آمده است: 17 مرداد ماه روز بزرگداشت مقام خبرنگار، روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی به یاد ماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر می‌دارند.

استاندار اصفهان در بخش دیگری از پیام خود خطاب به اصحاب رسانه اعلام کرده است: به راستی خبرنگاران، تجسم امانت، مسؤولیت، تعهد، دلسوزی و وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مدیون تلاش‌های بی‌وقفه آن‌هاست.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: روز خبرنگار، روز تقدیر از زحمات کسانی است که با احساس مسؤولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته‌اند.

مهرعلیزاده در پایان یادآور شده است: اینجانب، ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید صارمی، این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی استان اصفهان، تبریک عرض کرده، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات نظام اسلامی‌ قدردانی کرده و برای خبرنگاران متعهد و کوشای استان، تداوم عزت و اهتمام مسؤولانه در روایت عشق، آزادی و حق‌گویی در پرتو رهنمودهای انسان‌ساز دین مبین اسلام را آرزومند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار