کد خبر: 920544
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان:
وقتی اهالی رسانه به صورت یکپارچه و متحد دوشادوش هم حرکت کننده علاوه بر حل مشکلات استان می توانند چالش ها و مشکلات صنفی خود را نیز کاهش دهند .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان اصفهان، امیراحمد زندآور اظهار داشت: همه ساله به مناسبت روز خبرنگار مراسمی نمادین به منظور بزرگداشت خبرنگاران، روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای برگزار می شود و امسال نیز این مراسم متفاوت تر از همیشه  در باغ موزه تاریخی چهلستون برگزار خواهد شد.

    وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه اطلاع رسانی ادامه داد: این جشن روز چهارشنبه آینده از ساعت 20 و 30 آغاز می شود و میهمان ویژه این مراسم نیز معاون امور مطبوعاتی و رسانه ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

زندآور افزود : استاندار و دیگر مقام های استانی نیز میهمانان این جشن بزرگ هستند و سعی شده با دعوت از  گروه های هنری مطرح کشور، برنامه های شاد و مفرحی  برای خبرنگاران و خانواده های آن ها داشته باشیم .

مدیرخانه مطبوعات استان اصفهان در ادامه افزود: یکی از ویژگی های منحصربفرد  این جشن بزرگ، حضور مشترک و همراهی  تشکل های مطبوعاتی از جمله انجمن صنفی روزنامه نگاران، بسیج رسانه، مجتمع فرهنگی مطبوعاتی و انجمن عکاسان خبری است که می تواند عامل  اتحاد بیش از پیش جامعه رسانه ای  شود.

زند آور نقش  رسانه ها  را در  حل  مسائل و مشکلات استان مهم دانست و گفت: وقتی اهالی رسانه به صورت یکپارچه و متحد دوشادوش هم حرکت کننده علاوه بر حل مشکلات استان می توانند چالش ها و مشکلات  صنفی خود را نیز کاهش دهند .

وی یادآور شد : چنین برنامه هایی می تواند نقطه عطفی برای تحکیم اتحاد میان خبرنگاران ،  عکاسان خبری و مدیران و فعالان رسانه ای باشد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار