کد خبر: 920548
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان :
در راستای مکانیزه سازی تقاضاهای خدمات فناوری اطلاعات در سه حوزه نرم افزار، سخت افزار و شبکه سامانه هوشمند گاما Help Desk در شرکت گاز استان اصفهان به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان اظهار نمود : پس از بررسی سامانه های متعدد در حوزه خدمات فناوری اطلاعات، پیش بینی برون سپاری خدمات IT ، مدیریت هزینه ها ، تجهیزات و خدمات  با هدف تسریع و تسهیل در ارائه خدمات در جهت ارتقای رضایتمندی کارکنان، سامانه گاما خریداری و راه اندازی گردید.

سید حسن موسوی گفت : IL (Information Technology Infrastructure Library)  مجموعه ای از روش ها و تجربیات موفق برای مدیریت زیرساخت های فناوری اطلاعات از جمله نرم افزار، سخت افزار، شبکه و نیروی انسانی در سازمان می باشد که در نرم افزار Help desk  که وظیفه مدیریت، هماهنگی و رفع مشکلات ناشی از وقایع و درخواست ها  را در کوتاهترین مدت زمان را بر عهده دارد به صورت جامع تدوین شده است.

وی ابراز نمود : نرم افزار Help Deskکه به نوعی میز خدمت فناوری اطلاعات است خودکارسازی مدیریت درخواست، سر و سامان بخشیدن به مدیریت تجهیزات سازمانی و کاهش هزینه ها،کاهش زمان لازم جهت  پاسخ به تماس های تلفنی یا  مراجعه حضوری و مدیریت مشکلات ، قابلیت ارسال اتوماتیک پاسخ و پیگیری درخواست ،سازماندهی ، پیگیری و مشاهده تمامی درخواست ها و اقدامهای صورت گرفته در قالبی منسجم ، پرسش و پاسخ در راستای یادگیری و صرفه جویی در زمان  از ویژگی های بارز

سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به امکان رصد کردن مشکلات و درخواست های زیرمجموعه شرکت اذعان داشت : مدیرعامل و روسا،برنامه ریزی برای سفارش گذاری و خرید تجهیزات و پیش بینی نیازهای آینده تصمیم گیری و تصمیم سازی،امکان ردیابی و پیگیری درخواست هاتوسط کاربران،آگاهی از زمان صرف شده برای حل هر یک از درخواست ها و نظارت بر عملکرد کارشناسان و خدمات واحد IT  از جمله مزایای استفاده از این نرم افزار هوشمند است.

موسوی تصریح کرد : صرفه جویی در زمان به واسطه ارسال درخواست های کاربران ازطریق سامانه،رفع مسائل و مشکلات کاربران با سرعت بیشتر، امکان اولویت دهی درخواست ها توسط روسای واحد ها، تعیین اتوماتیک ضرب العجل برای هر یک از خدمات IT ، ارجاع اتوماتیک درخواست ها به کارشناسان مربوطه ، ارتقا دانش سازمانی ،امکان رصد کردن کل تجهیزات توسط مدیرعامل،معاونین و روسا، تحویل داشبورد گزارش گیری به مدیرعامل، معاونین و روسا و گزارش SLA از مزیت های دیگر سامانه گاما می باشد که می تواند در اختیار مدیران و کارمندان قرار گیرد.

وی در پایان گفت : در حال حاضر عدم ورود کامل اطلاعات موجودی تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری از طریق رابطینIT ، تجهیزات مخدوش و تغییر رابطین و جابجایی افراد و عدم انتقال مناسب دانش مهمترین چالش های پیش روی این سامانه در شرکت گاز استان اصفهان است که با آموزش و فرهنگ سازی می توان استفاده از این نرم افزار نوین توسعه داد.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار