کد خبر: 920606
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تا روز 13 مردادماه در مدارس مجری طرح اسکان فرهنگیان در سطح استان به تعداد 170 هزار و 548 نفرروز مسافرپذیرش شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد ناصری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز طرح اسکان مسافران فرهنگی در استان مدارس و مراکز مجری این طرح در مناطق 19گانه آموزش و پرورش استان توانسته‌اند شاهد پذیرش مناسب این مسافران بوده و خدمات مناسبی را به افراد ساکن در مدارس استان ارائه دهند.

وی از پذیرش بیش از 18 هزار و 950 خانوار در مدارس مجری طرح اسکان فرهنگیان در سطح استان خبر داد و افزود: این خانوارها شامل 68 هزار و 219 نفر مسافر فرهنگی به تعداد 170 هزار و 548 نفرروز مسافر بوده که از ابتدای تعطیلات تابستانی در مدارس اسکان‌ یافته و از خدمات ارائه شده بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: مسافران تابستانی پذیرش شده در این مراکز از استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، گیلان، تهران، اصفهان، لرستان، مازندران، خوزستان و سیستان و بلوچستان بوده‌ و با پذیرش در مراکز از امکانات و تجهیزات این مدارس استفاده کرده‌اند.

ناصری بیشترین پذیرش مسافران را در ناحیه دو اردبیل دانست و تصریح کرد: در این هفته بیشترین مسافران پذیرش شده از استان تهران بوده‌اند که بازدیدها و نظارت‌های لازم بر مدارس مجری طرح به صورت مستمر و مدام انجام می‌شود تا ضعف در خدمات‌رسانی‌ها زمینه‌ساز نارضایتی برای فرهنگیان اسکان یافته در این مدارس نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تکریم معلمان، ارائه خدمات مناسب به مسافران فرهنگی و استقبال و پذیرش شایسته از این مسافران را از مهمترین برنامه‌ها دانست و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا در کنار بهره‌مندی مسافران فرهنگی از جاذبه‌های تاریخی و توریستی در سطح استان بتوانند از خدمات و امکانات مرکز اسکان نیز استفاده مطلوب و مناسبی داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر