کد خبر: 920611
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت بسیار بالای وجود گمرک بیله‌سوار در منطقه بهسازی و توسعه محورهای ترانزیتی در این شهرستان  پروژه‌های این حوزه به بهره برداری می‌رسد.

محبوب حیدری در نشست با فرماندار شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با توجه به اهمیت بسیار بالای وجود گمرک بیله‌سوار در منطقه بهسازی و توسعه محورهای ترانزیتی در این شهرستان  پروژه‌های این حوزه به بهره برداری می‌رسد.

وی از چهارخطه شدن محور ترانزیتی بیله‌سوار به گوگ تپه خبر داد و افزود: این پروژه آماده واگذاری برای اجرا بوده و به زودی با واگذاری آن به پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود با تسریع در این پروژه شاهد بهره‌برداری آن در زمان تعیین شده باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد پروژه چهارخطه محور ترانزیتی بیله‌سوار-گرمی-سه رهی صحرا تصریح کرد: مطالعه این پروژه در قانون بودجه آمده است و به زودی مطالعات تفصیلی آن آغاز خواهد شد که اجرای این پروژه نیز می‌تواند زمینه‌ساز حل مشکلات در این محور باشد.

حیدری با اشاره به اولویت‌ها در راستای عمران و آبادانی در بیله‌سوار بیان کرد: در زمینه واگذاری زمین برای احداث درمانگاه تخصصی درمانی سپاه، اختصاص قیر رایگان از محل منابع بازآفرینی شهری، بازبینی در نقشه طرح جامع تفصیلی شهر بیله‌سوار برای اضافه کردن 30 هکتار به محدوده شهری پیگیری لازم انجاممی شود.

وی از زیرسازی راه‌های روستایی زیر50 خانوار از محل اعتبارات استانی و اجرای روکش آسفالت از محل منابع ملی خبر داد و گفت: با ابلاغیه معاون وزیر راه و شهرسازی باید این مهم محقق شود و انتظار می‌رود در این زمینه اعتبارات لازم در شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها توسط فرمانداران و مسئولان مربوطه تامین شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز در این بازدید با اشاره به شرایط خاص مرزی و توسعه تجارت بین‌المللی از پایانه مرزی بیله‌سوار و توسعه کشاورزی شهرستان اظهار کرد: بهسازی راه‌های اصلی شهرستان، اجرای سریع‌تر پروژه بهسازی باند رفت کمربندی و شروع اجرای پروژه چهارخطه بیله‌سوار به سه راه گوگ‌تپه را با جدیت دنبال می‌کنیم.

حسن قبادی در مورد پروژه کتابخانه عمومی شهر بیله‌سوار بیان کرد: این پروژه 94 درصد پیشرفت فیزیک داشته که عملیات اجرایی آن از سال 87 آغاز شده و در حال حاضر 250 میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص یافته که با تخصیص اعتبارات زمینه برای تکمیل و تجهیز آن فراهم شده و می‌توانیم آن را برای استفاده شهروندان بیله‌سواری مهیا کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر