کد خبر: 920739
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
رئیس بنیاد مسکن:
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر ضرورت رعایت ایمنی در ساخت بزرگراه تبریز- هریس- اهر تأکید کرد و گفت: ۱۶ کیلومتر از این بزرگراه که جزو تعهدات شرکت زیر نظر بنیاد مسکن است را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

علیرضا تابش  در بازدید از روند احداث بزرگراه تبریز- هریس- اهر اظهار داشت: با توجه به ترافیکی که در زلزله سال 91 منطقه ارسباران در این جاده شاهد بودیم، برای ما نیز تکمیل این بزرگراه از حساسیت خاصی برخوردار است.
وی با بیان اینکه بخشی از این بزرگراه سال گذشته از بخش خواجه تا کارگاه شرکت سامان محیط تکمیل و به زیر بار ترافیکی رفته است، افزود: امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، 16کیلومتر از این بزرگراه جزو تعهدات بنیاد، زیر بار ترافیکی می رود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأکید کرد: ضمن اینکه امسال 16 کیلومتر از این بزرگراه تکمیل می‌شود برای انجام تعهد کامل نیز زیرساخت‌ها را آماده و سال آینده شرکت سامان محیط به تعهدات خود در بزرگراه تبریز- اهر خاتمه می‌دهد.
تابش با بیان اینکه شرکت زیر نظر بنیاد مسکن انقلاب بیش از 50 میلیارد ریال از ساخت بزرگراه تبریز-اهر از دولت مطالبه دارد،گفت: روز گذشته نیز شرکت سامان محیط از مطالبات ساخت بزرگراه حدود 40 میلیارد ریال اوراق دریافت کرد.
وی خاطرنشان کرد: اگر از هم‌اکنون به فکر تامین تجهیزات بعد از ساخت بزرگراه نباشیم، پس از آسفالت‌ریزی وقفه‌ ایجاد می‌شود و اگر علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی در راستای ایمنی تامین نشود از لحاظ ایمنی ترددکنندگان نمی‌توان بخش آسفالت‌ریزی شده را به زیر بار ترافیکی برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر