کد خبر: 920793
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر سطح پایش در 374 هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی اردبیل اجرا می‌شود که امید می‌رود تا پایان امسال بتوانیم در تولید محصولات کشاورزی با کیفیت مناسب گام برداریم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علیرضا خواجوی در دیدار با مسئولان جهاد کشاورزی اردبیل اظهار داشت:  به منظور جلوگیری از فساد محصولات کشاورزی و نیز مشکلات مربوطه اجرای جدی مبارزه بیولوژیک با آفات در اراضی اردبیل با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که صنعتی‌سازی مبارزه با آفات باید در بخش کشاورزی اردبیل مورد توجه واقع شود بیان کرد: با توجه به این که اردبیل قطب کشاورزی کشور است نیاز است در این زمینه برنامه‌های مناسبی تدوین شود تا بتوانیم در افزایش سطح مبارزه بیولوژیک در محصولات کشاورزی اقدامات مناسبی انجام دهیم.

خواجوی ضمن اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت محصولات تولیدی کشاورزی در استان تصریح کرد: باید در بخش توسعه صادرات از ظرفیت بخش کشاورزی به شکل مناسب و ویژه استفاده شود تا بتوانیم رونق و توسعه اقتصادی استان را در آینده ای نزدیک محقق کنیم.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به این که توسعه صادرات نیازمند استفاده از ظرفیت بخش کشاورزی در اردبیل است افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ترویج و توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در روستاهای استان جزو برنامه‌های اساسی و ضروری است و در این زمینه تاکنون برنامه‌ریزی‌های مدونی انجام یافته است که پیش‌بینی می‌شود دستاوردهای مورد انتظاری را داشته باشد.

وی بیان کرد: با توجه به این که ایجاد امنیت شغلی در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی است به همین منظور نیاز است با بهره‌گیری از ظرفیت تلاشگران عرصه‌های کار و تولید به شکل مناسب و ویژه حمایت شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

خواجوی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به تعداد دو هزار نفر از این دوره‌های آموزشی بهره‌مند شود که این موضوع به نوبه خود در توسعه بخش کشاورزی حائز اهمیت است و تلاش ما بر این است که بتوانیم در امر ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی اقدامت مناسب و اساسی انجام دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر