کد خبر: 920848
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
بروکراسی اداری در استان اصفهان عامل فرار سرمایه‌ها است و باید توجه داشت که فرار سرمایه‌ها موجب افزایش نرخ بیکاری در استان شده است.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری خارجی اتاق بازرگانی اصفهان با عنوان کردن مطلب فوق و با بیان اینکه دیدگاه‌های اشتباه موجب ایجاد مشکلات موجود شده است، در حالی‌که برخی مبادلات در اصل جرم نیست، گفت: متأسفانه این شرایط به ناکارآمدی خودمان برمی‌گردد و نباید گناه خود را به گردن دیگران بیندازیم.
قاسمعلی جباری با انتقاد از اینکه متأسفانه امروز به برخی مبادلات در کشور عنوان قاچاق زده می‌شود، تصریح کرد: نمی‌توانیم کالا‌های اساسی مردم را قاچاق کنیم و در عمل قیمت‌ها باید براساس عرضه و تقاضا تعیین شود، در‌حالی‌که به دلیل عدم عرضه و تقاضا امروز در بسیاری از مبادلات از کلمه قاچاق استفاده می‌کنیم.
وی در خصوص پنجره واحد سرمایه‌گذاری در اصفهان گفت: پیرامون پنجره واحد سرمایه‌گذاری مطالعات بسیاری از سوی بخش خصوصی و دولتی انجام شد، اما شرایط موجود چندان ایجاب نمی‌کرد که سرمایه‌گذار بخش خصوصی وارد کار شود و در بخش دولتی نیز به دلایلی موفق به سرمایه‌گذاری نبودیم.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری خارجی اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری در استان اصفهان منفی است، تأکید کرد: بروکراسی اداری در استان اصفهان عامل فرار سرمایه‌هاست و حتی افرادی که قصد سرمایه‌گذاری داشتند به دلایل موجود از این کار منصرف شدند، اما باید توجه داشت که فرار سرمایه‌ها موجب افزایش نرخ بیکاری در استان شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار