کد خبر: 920917
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تشویق و انگیزه‌بخشی از اولویت‌های اصلی دستگاه و تعلیم و تربیت است، گفت: هیچ بحرانی در دستگاه و تعلیم و تربیت وجود ندارد.

جعفر پاشایی در چهلمین گردهمایی مشترک مدیران‌کل ستادی و اجرایی  نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور که در سالن فرهنگیان تبریز برگزار شد، اظهار کرد: با حضور آقای رخشانی‌مهر شاهد تحول و فصل جدیدی در نوسازی کل کشور هستیم.

وی افزود: محدودیت منابع مالی دولت، انتطارات مردم و نیازهای ما برای افزایش فضای آموزشی نیاز به نوسازی مدارس را زیادتر کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اگر بتوانیم از ظرفیت‌های موجود حداکثر بهره‌برداری شود، تقریباً مشکل حل می‌شود، گفت: در بیابان آب فروشی هنر نیست بلکه شن‌فروشی هنر است.

وی با تاکید به کیفیت کار مجموعه نوسازی مدارس تصریح کرد: طبق ارزیابی‌های انجام گرفته، نوسازی مدارس یک برند شده است و مورد اعتماد دستگاه‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی‌ ابراز کرد: این مجموعه کار امروز را عالی انجام داده و فردا را به خوبی می‌بیند.

وی، اعتماد مردم و خیران به نوسازی مدارس را مورد اشاره کرد و گفت: گسترده‌ترین شبکه خیران کشور مربوط به نوسازی مدارس است و این سرمایه بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی افزود: کلید موفقیت ما همین وحدت و اعتماد است.

وی خاطرنشان کرد: استان آذربایجان‌شرقی دارای ۳۹ ناحیه، منطقه است و  ۷۱۵ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف دارد که امید است با حضور و مشارکت نوسازی مدارس در مهر امسال که با وجود افزایش ۱۵ هزار دانش‌آموز و استقرار پایه دوازدهم و ۵ هزار و ۲۰۰ کلاس درس هیچ مشکلی ایجاد نشود.

پاشایی بیان کرد:  اولویت‌بندی نیازها در مجموعه نوسازی مدارس و آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ایجاد شده همچنین مسئله را به بحران تبدیل نکرده‌ایم و می‌توان به صراحت گفت که در این استان مسئله بحرانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: تشویق و انگیزه‌بخشی از اولویت‌های اصلی دستگاه و تعلیم و تربیت استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر