کد خبر: 920970
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
شهردار اصفهان اعلام کرد:
شهردار اصفهان گفت: بخش زياد و در حدود 80 درصد از بدهي هاي پروژه مركز همايش هاي بين المللي اصفهان پرداخت، صورت وضعيت ها تاييد و مشكلات با پيمانكاران رفع شده است.

در جلسه هماهنگی اجرای پروژه مرکز همایش‌های بین المللی که در سالن اجتماعات این پروژه برگزار شد شهردار اصفهان ، اظهار كرد: سیاست‌گذاری و پیگیری پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان به صورت منظم هر ۱۵ روز یکبار انجام می‌شود و در جلسه امروز نیز مشکلات و موانع فرا روی پروژه مرکز همایش‌ها بررسی شد.

قدرت الله نوروزي گفت: در اين جلسه مقرر شد شهرداري منطقه 6 آزادسازي ورودي مركز همايش ها از سمت خیابان آبشار را در اولويت قرار دهد.

وي اظهار اميدواري كرد: عمليات اجرايي مركز همايش هاي بين المللي تا 15 روز آينده سرعت گیرد و شاهد تحرك جدي در پيشرفت اين پروژه باشيم.

نوروزي ادامه داد: مديريت شهری بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل سالن اجلاس اصفهان مصمم است و تاكنون جلسات متعددي با سرمايه گذاران و بخش خصوصي براي اين مهم برگزار كرده است.

رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اصفهان در حاشيه اين جلسه افزود: مركز همايش هاي بين المللي ابر پروژه محسوب مي شود؛ اما در سال هاي گذشته دردی از اصفهان دوا نکرده است.

درادامه شيرين طغياني: بخشي از اين پروژه به بخش خصوصي واگذار شده است اما لازم است در اين زمينه گام هاي موثري برداشته شود و بخش خصوصی هم فعال شود.

وي برگزاري جلسات منظم بررسي پروژه هاي شهر اصفهان را در پيشرفت مركز همايش هاي بين المللي مهم دانست و تصريح كرد: مديريت فعلي شهر اصفهان با پيگيري هاي انجام داده در حال حاضر اين پروژه را در نقطه خوبي قرار داده اما توجه نكردن به انتخاب ضرورت پروژه ها در سال های گذشته بايد درس عبرتي براي مديريت شهري شود.

رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر با انتقاد از اين كه برخي از پروژه ها مسير توسعه شهر اصفهان را متوقف كرده است، بيان كرد: مديريت شهري در سال های زیادی كار كارشناسي را به رسميت نمي شناخته است اما مديريت فعلي شهري اين مهم را يك اصل اساسي براي توسعه شهر مي داند.

طغياني افزود: با تعیین مسئولیت‌ها و برگزاری جلسات منظم با حضور  شهردار اصفهان در زمینه پروژه مرکز  همایش‌ها، تا دو هفته آينده عمليات اجرايي پروژه مركز همايش ها تحرك مي يابد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر