کد خبر: 920973
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
تاثیرسازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بر فرهنگ شهروندی؛
تئاتر "اَفرا" به کارگردانی احسان جانمی در مجموعه فرشچیان به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، تئاتر اَفرا به نويسندگي بهرام بيضايي و كارگرداني احسان جانم از سوی دفتر تخصصی تئاتر، تالار هنر و اداره توسعه فرهنگ شهروندی از مراکز وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در سالن اصلي مجموعه فرشچيان به روي صحنه رفت.

در خلاصه داستان آمده که «افرا سزاوار»، معلم مدرسه با مادر و خواهر و برادر خود در خانه استيجاري «شازده بدرالملوك» زندگي مي كند. مادر افرا كلفت شازده خانم است و خانواده اش از كمك هاي غير نقدي شازده مانند چاي و كنسرو ساردين برخوردارند.

حميد شايان كه دوچرخه ساز محله است عاشق افرا است و از طرفي رقيب بزرگ او خانم «شازده بدرالملوك» افرا را براي پسرش «شازده چلمن ميرزا» در نظر گرفته است. بدرالملوك با طرح قبلي افرا را در يك ميهماني فاميلي به جاي مادرش براي خدمتگزاري به خانه مي آورد و در ادامه ماجراهایی اتفاق می افتد.

رسول هنرمند، الهام زنجاني، محمد ترابي، امين پناهي، محمد رادمهر، آرزو نادري، مسعود يزدانبخش، اميررضا احمدي، نيما آنش، محمد جواد پاك نژاد، محدثه سوادكوهي، سپيده بكراني، الهه نجفي، مجيد اصولي، كيارش طبيب و متين روانبخش از جمله بازیگران این نمایش بودنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار