کد خبر: 921055
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی به دلیل همجواری با سه کشور کمربند امنیتی کشور است، که باید با افزایش انسجام و همدلی کشو را بهتر از پیش حفظ کنیم .

سردار ناصر اصلانی اظهار داشت: ارتباطی که بین پلیس و اصحاب رسانه است یک ارتباط سازنده، صمیمانه و دو سویه است به نوعی که رسانه سفیران اطلاعی رسانی و آگاهی بخش مردم و جامعه هستند به نوعی که واقعیت‌ها بازگو و پیگیری شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز امنیت یکی از مولفه‌های بسیار مهم در توسعه جوامع است که شامل سایر اقدامات در یک جامعه می‌شود به نوعی که اگر امنیت در جامعه‌ای دچار خدشه شود توسعه نیز دچار مشکل خواهد شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است، افزود: از این رو اگر بخواهیم امنیت را به خوبی ایجاد کنیم مردم باید به درستی امنیت را در ذهن خود درک کنند که اصحاب رسانه نقش بی‌بدیلی در این میان دارند به گونه‌ای که این افراد نمایندگان عموم در جامعه هستند.

وی تصریح کرد: امروز در این راه باید بیش از پیش تلاش کرد چرا که اقدامات بسیاری توسط دشمنان قسم خورده علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران صورت می‌گیرد و این فتنه‌ها در حالی است که همیشه از بین می‌رود که از این میان می‌توان به فتنه سال 88 اشاره کرد.

سردار اصلانی بیان کرد: معاندان به دنبال ایجاد تنش در سطح جامعه ایران اسلامی هستند و در روزهای اخیر فضای مجازی جولانگاه دشمنان انقلاب شده است به گونه‌ای که وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم را نامناسب نشان می‌دادند و به دنبال تفرقه افکنی با استفاده از برخی مشکلاتی که ما هم قبول داریم بودند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات اخیر در سطح کشور گفت: در استان نیز پان‌ترکیسم‌ها و پان‌کردیسم‌ها به دنبال ایجاد تنش در بین مردم بودند ولی مردم با آگاهی که امروز به دست آورده‌اند فریب نمی‌خورند و دشمنان نمی‌توانند مردم را از راه به در کنند.

وی یادآور شد: مردم امروز از همه چیز اطلاع دارند ولی با این همه حال اصحاب رسانه در این برهه‌های زمانی نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند، همان‌گونه که در هشت سال جنگ تحمیلی این افراد آگاهی بخشی به مردم را به سر منزل مقصود رساندند امروز نیز این وظیفه خطیر را به خوبی انجام می ‌دهند.

سردار اصلانی بیان کرد: امیدواریم دست به دست هم دهیم و استانی را که کمربند امنیتی کشورمان است را بهتر از پیش حفظ کنیم و انسجام و همدلی خود را افزایش دهیم و عقلانیت رسانه و خبرنگاران در این میان بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به تأثیرگذاری مثبت اصحاب رسانه در جامعه اظهار داشت: قلم فرسایی اصحاب رسانه نقش بسیار ارزشمندی در راستای انعکاس اقدامات پلیس و فرهنگ سازی در بین عموم دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها