کد خبر: 921097
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
طلا فرش مقتول قاتل فراری
پلیس آگاهی پیگیر پرونده قتل در طلافروشی شهر ابرایشم است

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بعد از قتل طلافروش بلافاصله 4 تیم بررسی صحنه جرم و تیم ویژه پلیس آگاهی جهت پیگیری این پرونده وارد عمل شده و به دنبال دستگیری سارق هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ،به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی ،جواد درستکار در رابطه با حادثه سرقت از یک مغازه طلافروشی در شهر ابریشم اظهار کرد: در این حادثه که عصر چهارشنبه اتفاق افتاده بود به دلیل رعایت مسائل امنیتی که توسط پلیس تذکر داده شده بود در مغازه طلافروشی سرقتی رخ نداد.

وی افزود: بلافاصله بعد از این‌که سارق وارد طلافروشی می‌شود آژیرهای خطر به صدا در می‌آید و باعث می‌شود که سارق که یک موتورسوار بوده فرار کند و سرقتی اتفاق نیفتد اما به دلیل تیراندازی در بدو ورود فروشنده این طلافروشی به قتل می‌رسد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بعد از وقوع این حادثه در روز چهارشنبه بلافاصله 4 تیم بررسی صحنه جرم و تیم ویژه پلیس آگاهی جهت پیگیری این پرونده وارد عمل شده و به دنبال دستگیری سارق هستند. 

وی از متواری بودن سارق خبر داد و گفت: هنوز اطلاعی از سارق در دست نیست اما پلیس آگاهی به صورت ویژه پیگیر پرونده است و بعد از دستگیری سارق و به نتیجه رسیدن پرونده اخبار لازم را به اطلاع مردم و خبرنگاران خواهیم رساند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار