کد خبر: 921099
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
امامزاده عبدالله(ع) نطنزمامن مسافران خسته جاده
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: سالن چند منظوره ای در جوار حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) نطنز با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال از محل کمک های خیرین ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: در راستای تقویت زیرساخت های امامزاده عبدالله(ع) نطنز با هدف تبدیل این مکان متبرکه به قطب فرهنگی و مذهبی مبدل شده است  وسالن چند منظوره ای در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر به این منظورساخته شده است.

وی در ادامه افزود: این سالن چند منظوره در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال از محل کمک های خیرین در مدت ۴ سال ساخته شده و ظرفیت سالن همایش این مجموعه نیز ۶۰۰ نفر است و کلیه امکانات گرمایشی، سرمایشی، صوتی و نورپردازی نیز براساس استانداردهای روز در این سالن ایجاد شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز ادامه داد: همچنین مقرر شده تا طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به صورت رسمی این مجموعه افتتاح و به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری گفت:  آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) در شهرستان نطنز، بخش مرکزی، در شهر نطنز و در خیابان امامزاده عبدالله واقع شده است ومامن مسافران خسته  جاده می باشد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر