کد خبر: 921165
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
معاون برنامه‌‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:
معاون برنامه‌‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: امسال در راستای افزایش تولید و اشتغال در بخش کشاورزی استان 540 طرح تولیدی تسهیلات می گیرند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محسن مصطفایی در جلسه بررسی طرح‌های اشتغال بخش کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: امسال در راستای افزایش تولید و اشتغال در بخش کشاورزی استان 540 طرح تولیدی در این حوزه به بانک‌های عامل معرفی شده تا با اعطای تسهیلات زمینه برای اجرایی و عملیاتی شدن آنها فراهم شود.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها اغلب در حوزه دام و طیور بوده است، افزود: دامداری‌های شیری و گوشتی و پرورش شترمرغ و بوقلمون، مرغ مادر و تخم گذار، صنایع تبدیلی و تکمیلی، بخش تولیدات گیاهی اعم از گلخانه، کشت و احداث گیاهان دارویی و صنایع وابسته، تولید بذر، شیلات و  آبزیان اعم از ماهیان سردآبی و گرمابی و مکانیزاسیون با محوریت خرید کمباین از جمله طرح‌هایی بوده که برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

معاون برنامه‌‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: اجرای این تعداد طرح برای یک هزار و 700 نفر در سطح استان اشتغال ایجاد می‌کند و زمینه برای رونق و افزایش تولیدات در بخش کشاورزی را فراهم می‌آورد که انتظار می‌رود در این زمینه بانک‌های عامل همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوانیم به اهداف تعیین‌شده دست یابیم.

مصطفایی بانک کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید را بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات برشمرد و بیان کرد: 172 میلیارد تومان سقف تسهیلات تعیین شده برای این طرح‌ها بوده و مجموع سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌ها با احتساب سهم آورده شخصی سرمایه‌گذاران و تسهیلات بیش از 215 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تولیدات در بخش کشاورزی و سرمایه‌گذاری در این حوزه به شرایط اقلیمی و منطقه‌ای بستگی دارد، گفت: باید با نظرات کارشناسی به سرمایه‌گذاران اطمینان داده شود که طرح آنها سبب رونق اقتصادی و کارآفرینی و سودآوری می‌شود و از این امر باید اطمینان حاصل کنیم تا اجرای طرح‌های تولیدی به نتایج مورد نظر برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر