کد خبر: 921167
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل در آیین آغاز این طرح گفت: احداث سومین پل بزرگ معلق جهان در خلخال آغاز شد که با اجرای این طرح خلخال به قطب گردشگری استان تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو با بیان اینکه با راه اندازی پنجره واحد در استان 50 درصد از مشکلات فراروی سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان برطرف شده اظهار کرد: با توجه به ریسک بزرگ سرمایه گذاران در شرایط اقتصادی سخت کشور، انتظار از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی همراهی با سرمایه گذار تا پایان کار حتی در مرحله بهره برداری و سود آوری است .

وی افزود: برغم اینکه مشکلات اقتصادی در مقابل بیشتر طرح های سرمایه گذاری اقتصادی قرار گرفته شاهد سرمایه گذاری های کلان بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان بویژه خلخال هستیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: خلخال پیشانی گردشگری و دروازه ورود گردشگران از جنوب به استان است و در حال حاضر همدلی و اتفاق نظر فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس و وجود مدیران توانمند موجب تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری های بزرگ در گردشگری این منطقه شده است.

بهنامجو از آغاز عملیات اجرایی پیست اسکی و امکانات مورد نیاز این ورزش زمستانی در تفرجگاه اندبیل خلخال خبر داد و گفت: از مجموع چهار پیست اسکی در نظر گرفته شده در استان اردبیل ، یک پیست استاندارد مربوط به منطقه اندبیل است که از سوی سازمان همیاری شهرداری های استان ایجاد می شود.

استاندار اردبیل در سفر به خلخال از عملیات اجرایی کارخانه آرد ، طرح راه اصلی خلخال به سرچم ، چند واحد تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی ، محل احداث اردوگاه بزرگ دانش آموزی در ازناو ، کارخانه تولید و فرآوری سنگ های ساختمانی در روستای زرتشت آباد و محل احداث اقامتگاه رفاهی بین راهی در روستای خوجین بازدید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر