کد خبر: 921262
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ناامیدی از بهبود اوضاع کشور را خطرناک دانست و با انتقاد از برخی اظهارنظر‌هایی که تنها درصدد القای ناامیدی در بین مردم است، گفت: کسانی که تنها به دلیل مخالفت با یک تفکر به دنبال ضربه زدن به امید مردم هستند دلسوز نظام و مردم نیستند، چرا که در شرایط ویژه کشور همه با هر نوع تفکری باید در کنار هم قرار بگیرند.
به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در دیدار‌های جداگانه با جمعی از اصلاح‌طلبان استان آذربایجان شرقی و شهرستان آمل ضمن تحلیلی از وضعیت جامعه، ناامیدی از بهبود اوضاع کشور را خطرناک دانست و گفت: همه دلسوزان نظام، به‌خصوص اصلاح‌طلبان وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید برای عبور از شرایط فعلی کشور مردم و مسئولان در کنار هم باشند چرا که تجربه ثابت کرده است هر گاه به مردم اعتماد کردیم می‌توانیم از سخت‌ترین گردنه‌ها هم عبور کنیم. وی با بیان اینکه شرط همراهی مردم با مسئولان صادق بودن با مردم است، تصریح کرد: نباید به مردم وعده‌هایی داد که امکان تحقق آن حداقل در کوتاه‌مدت وجود ندارد، اگر با مردم صادق باشیم همانند دوران دفاع مقدس همراهی مردم را خواهیم داشت و از این سرمایه اجتماعی لایزال می‌توانیم حداکثر بهره را ببریم.
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی اظهارنظر‌هایی که تنها درصدد القای ناامیدی در بین مردم است، گفت: کسانی که تنها به دلیل مخالفت با یک تفکر به دنبال ضربه زدن به امید مردم هستند دلسوز نظام و مردم نیستند چرا که در شرایط ویژه کشور همه با هر نوع تفکری باید در کنار هم قرار بگیرند. وضعیت کشور به‌گونه‌ای نیست که عده‌ای به دنبال رقابت‌های انتخاباتی و حذف یک جریان باشند. شرط فائق آمدن بر مشکلات کشور، وحدت، تفاهم و همدلی است. وی با بیان اینکه عملکرد دولتمردان نباید به گونه‌ای باشد که بی‌انگیزگی را به جامعه القا کند، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان در روی کار آمدن دولت آقای روحانی سهیم بودند و نقش اساسی داشتند و برای موفقیت دولت تلاش می‌کنند. هر چند گلایه‌های جدی از نادیده گرفتن مدیران برجسته اصلاح‌طلب در استان‌ها و سپردن مدیریت برخی ارگان‌های دولتی در استان‌ها به مخالفان گفتمان اصلاحات وجود دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار