کد خبر: 921529
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
درسومین رویداد هم نت فناوری مطرح شد؛
شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان، پس از برگزاری دو رویداد موفقیت آمیز هم نت فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال های 94 و 95 و حمایت از تیم های برگزیده شده در مرکز شتابدهی مشاهیر شرکت مخابرات، با برگزاری مراسمی سومین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،این گردهمایی  در اتاق بازرگانی و باحضور جمعی از مدیران ارشد شرکت مخابرات، شورای جوانان اتاق بازرگانی، شهرک علمی و تحقیقاتی، انجمن صنفی کسب و کارهای مجازی استان اصفهان، فاوای شهرداری، دانشگاه آزاد نجف آباد، مراکز رشد و کارآفرینی، کارآفرینان و شتابدهندهای فعال استان برگزار گردید.

 در این آیین دکتر مشایخی معاون تجاری مخابرات منطقه اصفهان در سخنان كوتاهي  تاریخچه ای از تاسیس و فعالیت شتابدهنده مشاهیر مخابرات را از ابتدا تاکنون بیان نمودند و پس  از آن گزارشی تصویری از فعاليت هاي شتابدهنده مشاهير پخش گرديد.

 سپس  دکتر خسروی عضو  شورای شهر و دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در رابطه با چالش ها و اهمیت کار شتابدهنده در موفقیت استارتاپ ها به ایراد سخنرانی پرداختند.

 در ادامه این همایش سه تیم از تیمهای موفق شتابدهنده مشاهیر به نامهای پروژه "ما میبینیم"، پروژه "آلتر" و پروژه "یوز" که در فاز ورود به بازار کسب و کار قرار دارند به معرفی پروژه خود پرداختند.

در این همایش  مهندس زاهدی که یکی  از برجسته ترین مربیان کارآفرینی و بنیان گذار استارتاپ ایونت سنتر و اصفهان پلاس می باشد به ظرفیت های کارآفرینی اصفهان سخنرانی نمود.

 از شاخصهای بارز این همایش که با محوریت اداره بازاریابی و امورمشتریان معاونت تجاری مخابرات منطقه اصفهان و همکاری شرکت صدرا نگین پارسیان برگزار گردید رویکرد شرکای تجاری و استفاده از دانش پژوهان  جوان است که می تواند  نویدبخش کلاس جدیدی در بخش بازاریابی کشور محسوب گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر