کد خبر: 921530
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
فرماندار اصفهان :
معاون استاندار و فرماندار اصفهان در آیین تجلیل از خبرنگاران، ضمن گرامیداشت روز بزرگ خبرنگار، با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، اظهار داشت: خبرنگاران وظیفه ارائه گزارش و بیان مسائل و مشکلات مردم و انتقال پاسخ های مسئولین به مردم هستند که اقدامات آنان شایسته تقدیر است و این روند باید در آینده با برنامه ریزی بیشتری ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،فرماندار اصفهان با اشاره به عمده مشکلات شهرستان، خاطرنشان کرد: مشکلات موجود بالاخص کمبود آب و حقابه کشاورزان تاکنون توسط مسئولین ارشد استان بالاخص استاندار محترم جناب آقای دکتر مهرعلیزاده و همکاری دستگاه های اجرایی مختلف بخوبی پیگیری شده است و انشاء ا… در آینده شاهد رفع بخش عمده ای از این مشکلات باشیم.

احمد رضوانی با اشاره به مشکل آلاینده ها و ریزگردها، عنوان کرد: تعداد روزهای با هوای آلوده در کلانشهر اصفهان نسبت به سال های گذشته کاهش یافته و این امر ناشی از اقدامات و پیگیری های صورت گرفته است که همچنان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: امیدواریم با همکاری بین بخشی بتوانیم از شرایط فعلی همچون گذشته با موفقیت گذر کنیم و در جهت آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم موفق باشیم.

در پایان این نشست حمیدرضا طباطبائی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه خبرنگاران با اطلاع رسانی در حوزه های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی، کمک بزرگی در مدیریت شرایط فعلی داشته اند، به پاره ای از مشکلات استان و راه های برون رفت از این مشکلات اشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار