کد خبر: 921652
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
به گفته سرمربی تیم ملی بسکتبال و با وجود مصدومیتی که گریبانگیر حامد حدادی شده است، این بازیکن در ترکیب تیم اعزامی به بازی های آسیایی حضور خواهد داشت.
اعزام حدادی به بازی‌های آسیایی حتمی است

جوان آنلاین: مهران شاهین طبع با اشاره به وضعیت حامد حدادی و آسیب دیدگی که از چند روز پیش گریبان گیر این بازیکن شده است، گفت: فعلا حدادی را در تمرینات در اختیار نداریم. از همان روزی که آسیب دیدگی کشاله ران این بازیکن مشخص شد، وی از شرکت در تمرینات گروهی منع شد تا با فیزیوتراپی وضعیت مصدومیت خود را درمان کند.

وی ادامه داد: فعلا تا پنجشنبه حدادی نباید تمرینی داشته باشد. تا آن زمان به کارهای فیزیوتراپی می پردازد تا شرایطش بهبود پیدا کند.

«با توجه به شرایط حامد حدادی و ارزیابی از وضعیت کلی تیم ملی، احتمال دارد این بازیکن در بازی های آسیایی حضور نداشته باشد؟»، سرمربی تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این پرسش گفت: قطعا تحت هر شرایطی حامد حدادی را در ترکیب تیم اعزامی به اندونزی قرار خواهیم داد. من فکر می کنم پزشک وی تا حدی محافظه کاری کرده است، البته حامد از مدت ها پیش از ناحیه آشیل پا آسیب دیده بود و حالا هم که مصدومیت کشاله ران به آن اضافه شده است اما با همه این شرایط، قطعا در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت، اگر چه به طور حتم تمریناتش تعدیل خواهد شد.

شاهین طبع خاطرنشان کرد: اینکه از چه مرحله و برای چه دیدارهایی بتوانیم از حامد حدادی استفاده کنیم، به وضعیت مصدومیت وی باز می گردد و  نظری که پزشک تیم خواهد داد اما به هر حال این بازیکن را در ترکیب خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در ادامه با تاکید بر اینکه این تیم به آمادگی لازم برای حضور در بازی های آسیایی رسیده است، گفت: شکی نیست که تلاش ما حضوری دوباره در فینال است و اینکه بتوانیم این بار نتیجه بهتری بگیریم. این برنامه تیم ملی است اما آنچه مسلم است ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت، فعلا تمام دغدغه و گیر ما، دیدار با سوریه است که به عنوان اولین دیدار برگزار می شود.

شاهین طبع با یادآوری اینکه دیدار تیم های ایران و سوریه سوم شهریورماه برگزار می شود، تصریح کرد: بعد از این بازی، روی دومین دیدار خود متمرکز خواهیم شد و به همین ترتیب پیش می رویم. در کل اینکه بازی به بازی پیش خواهیم رفت و از حالا در مورد هیچ حریف و مرحله و نتیجه ای صحبت نمی کنیم.

وی با اشاره به کناره گیری امارات از بازی های آسیایی که یکی از تیم های همگروه ایران بود، گفت: البته امارات جزو تیم های مهم به حساب نمی آید. چین، کره و فیلیپین تیم های اصلی هستند که حضورشان در بازی ها تعیین کننده است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: به طور حتم تمام تیم ها مانند ایران با هزینه مسئولان ورزش و فدراسیون خود برای حضور در بازی های آسیایی آماده شده اند و به همین دلیل بهترین ترکیب ممکن را راهی اندونزی خواهند کرد. امیدواریم در رقابت با این تیم ها نتیجه بگیریم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار