کد خبر: 921722
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
شهرداری اصفهان از آزادگان تجلیل می‌کند؛
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از آذین بندی معابر شهری و تجلیل از آزادگان جنگ تحمیلی در شهر اصفهان همزمان با فرارسیدن سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی خبر داده و گفت : طی برنامه ریزی های انجام شده طی دو روز از آزادگان شهر اصفهان در دو ویژه برنامه تجلیل بعمل خواهد آمد .

مرتضی رشیدی با اشاره به آذین بندی و برپایی ایستگاه صلواتی حد فاصل میدان آزادی تا گلستان شهدای شهر اصفهان در روز پنج شنبه 25 مردادماه گفت : طی برنامه ریزی های انجام شده در معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان و با مشارکت کانون مردم نهاد گنبدهای فیروزه ای ، آزادگان سرافراز شهر اصفهان در روز پنج شنبه 25 مردادماه ، توسط ده دستگاه اتوبوس از پادگان غدیر حرکت نمادین خود را آغاز کرده و در مسیر عبوری خود تا گلستان شهدای  شهر اصفهان مورد استقبال عموم شهروندان قرار خواهند گرفت .

وی افزود : تلاش شده است تا فضای شهری در این مسیر عبوری متناسب با سال های نخست بازگشت آزادگان آذین بندی و فضا سازی شده به طوری که خاطرات آن سال ها برای عموم شهروندان علی الخصوص آزادگان سرافراز شهرمان بازسازی گردد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان یادآور شد : در ادامه این ویژه برنامه مراسمی با حضور آزادگان ، عموم شهروندان و مسئولین شهری بر سر مزار شهیدان در گلستان شهدا برگزار خواهد شد .

رشیدی به اجرای ویژه برنامه دوم در روز جمعه 26 مردادمان نیز اشاره کرده و گفت : در ویژه برنامه دوم که روز جمعه از ساعت 20:30 در زمین روباز پارک آبشار برگزار خواهد شد ، طی برنامه ای که شامل آیتم های شاد و متنوعی خواهد بود با حضور شهروندان و مدیران شهری از آزادگان شهر اصفهان تجلیل بعمل خواهد آمد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر