کد خبر: 921726
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
رئیس سازمان غذا و دارو:
رئیس سازمان غذا و دارو به مشکلات حوزه دارو در ایام تحریم‌های جدید آمریکا پرداخت و گفت: برای برنامه‌ریزی و پیش‌بینی برای مقابله با هر تهدید دارویی تأیید می‌کنیم که گارد جنگی گرفته‌ایم.

    دکتر غلامرضا اصغری وضعیت تخصیص ارز دارو اظهار داشت: باید دقت شود که در دوره جدید تخصیص ارز به هیچ عنوان به مکمل‌ها ارز 4200 یا همان ارز یارانه‌ای 4400 تومانی تخصیص نمی‌یابد.

رئیس سازمان غذا و دارو ادامه داد: ولی با وجود این، ارز یارانه‌ای به دارو و مواد اولیه‌ای اختصاص می‌یابد و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

اصغری با تشریح مشکلات پیشِ‌رو در حوزه دارو عنوان کرد: نمی‌توانیم نداشتن هیچ کمبودی را تضمین کنیم زیرا مسلماً در چنین مواقعی احتکار، قاچاق، کم‌فروشی رخ می‌دهد ولی ما نیز با این تخلفات برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برخی‌ها به سازمان غذا و دارو نقد کردند که گارد جنگی گرفته است کما اینکه ما در ظواهر چنین گاردی نگرفتیم ولی برای برنامه‌ریزی و پیش‌بینی برای مقابله با هر تهدید دارویی تأیید می‌کنیم که گارد جنگی گرفته‌ایم.

در ادامه دکتر اکبر برندگی مدیرکل دارویی سازمان غذا و دارو با تشریح وضعیت دارو در کشور عنوان کرد: خوشبختانه هم‌اکنون در شرایط بحرانی دارو نیستیم و تمام تمهیدات برای مقابله با تحریم‌ها و مشکلات دارویی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار