کد خبر: 921768
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: همزمان با پنج استان کشور طرح ملی تولید پوشاک در مناطق روستایی استان اردبیل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی نظری شیخ احمد اظهار داشت: بر اساس این طرح 700 میلیارد ریال در مناطق روستایی استان سرمایه گذاری و 90 درصد آن از طریق تسهیلات بانکی تامین خواهد شد.

وی افزود: 50 درصد سود این تسهیلات بصورت یارانه به میزان 112 میلیارد ریال از طرف شرکت شهرک های صنعتی استان تامین و در اختیار بانک عامل قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: با تکمیل طرح توسعه پوشاک در قالب کارگاه‌ های کوچک و متوسط یک هزار و 370 فرصت شغلی در این استان ایجاد می شود.

نظری ادامه داد: در دولت تدبیر و امید حمایت از طرح ‌های صنعتی ، تولیدی و اشتغالزایی افراد جویای کار مبنا قرار گرفته و در این زمینه رونق ‌بخشی به تولیدات داخلی با اهتمام ویژه پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: امسال برای اشتغالزایی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان جذب سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی با هدف کاهش نرخ بیکاری برنامه ریزی شده و تاکنون هم چند نفر برای سرمایه‌ گذاری در این شهرک ها اعلام آمادگی کرده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از افزایش اعتبارات عمرانی شهرک های صنعتی خبر داد و گفت: مجموع اعتبارات این شرکت از محل طرح های ملی و استانی در سال 95 از 17 میلیارد ریال به 230 میلیارد ریال رسیده که نشان دهنده رشد 14 برابری اعتبارات در سال 96 است.

نظری اضافه کرد: این اعتبارات در جهت تامین زیرساخت شهرک ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر