کد خبر: 921782
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار هفته چهارم این تیم برابر پارس جنوبی گفت: شاگردان شفر کار سختی پیش رو دارند چرا که باید در دو جبهه مبارزه کنند و امتیاز بگیرند.
استقلال باید در دو جبهه مبارزه کند/ بازیکنان غرور را کنار بگذارند

جوان آنلاین: محمد نوازی در خصوص نتایج هفته سوم لیگ برتر گفت: بازی ها به تازگی شروع شده و هنوز تیم ها به شرایط ایده آل نرسیده اند، البته تیم هایی که اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کرده اند شرایط بهتری دارند، ولی تیم هایی که تغییرات زیادی در فصل نقل و انتقالات داشته اند، رفته رفته شکل واقعی خود را به دست خواهند آورد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: شاید چند تیم مثل پرسپولیس بودند که تغییرات کلی نداشتند و تقریبا از بازیکنان فصل گذشته خود سود می برند که پرسپولیس از همین موضوع استفاده کرد و توانست در دو دیدار اول خود به پیروزی رسیده، ولی مقابل استقلال خوزستان و هوای گرم آنجا نتیجه قابل قبول خود را کسب نکرده و به تساوی رضایت دهد.

پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد آبی پوشان در شروع لیگ هجدهم گفت: استقلال تغییرات زیادی داشت و نتوانست در دو بازی اول به پیروزی دست پیدا کند اما در مقابل تراکتور عملکرد فوق العاده ای داشت، بازی خوبی از خود ارائه کرد و دیدیم که عملا تراکتور مقابل استقلال حرف خاصی برای گفتن نداشت. شفر بعد از گذشت دو هفته از لیگ، تقریبا به ترکیب اصلی خود دست پیدا کرد و برابر تراکتور دیدیم بازیکنانی که در زمین بودند همگی عالی بازی کردند و توانستند یک بُرد خوب را مقابل تیم پرمهره و پرهزینه تراکتور به دست آورند.

وی در خصوص وضعیت تراکتورسازی هم گفت: مسئولان تراکتورسازی هزینه زیادی برای تیمشان کرده اند. گرفتن بازیکنان بزرگی چون اشکان دژاگه و مسعود شجاعی نشان می دهد که آنها به دنبال رسیدن به صدر جدول و رفتن به لیگ قهرمانان هستند اما اعتقاد دارم هنوز به شرایط آرمانی دست پیدا نکرده اند و بازیکنان هماهنگی کامل را با یکدیگر ندارند. البته کادر فنی تراکتور باید در خصوص خط دفاعی اش هم تجدیدنظر کرده و قدرت دفاع خود را بیشتر کند تا به راحتی و آسانی گل نخورد که این موضوع می تواند در نتایج بعدی تاثیرگذار باشد.

نوازی در مورد دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر پارس جنوبی هم گفت: استقلال در شرایط روحی و روانی خوبی است اما پارس جنوبی هم آنالیز خوبی از استقلال خواهد داشت و خود را آماده این دیدار سخت خواهد کرد. آبی پوشان باید در دو جبهه بجنگند، ابتدا با گرمای شدید شهر جم و سپس با تیم پارس و اگر بتوانند بر اولی غلبه کنند مطمئنا پیروز میدان خواهند بود اما امیدوارم برد مقابل تراکتورسازی آنها را مغرور نکرده باشد و با ارائه یک بازی منطقی بتوانند به سه امتیاز بازی دست پیدا کرده و موقعیت خود را در جدول بهبود بخشند.

نوازی در پایان و در خصوص عملکرد مرتضی تبریزی، الحاجی گرو و مارک نیومایر گفت: تبریزی چهره شناخته شده ای در فوتبال ماست و توانست با انگیزه بالایی که در اختیار دارد مقابل تراکتور هم گل بزند و هم نمایش قابل قبولی از خود ارائه کند اما قضاوت در مورد الحاجی و نیومایر زود است، زیرا آنها دقایقی کوتاه وارد زمین شدند و نمی توان عملکرد آنها را سنجید اما با شناختی که از سرمربی استقلال داریم، می دانیم که او بی دلیل این دو بازیکن را به خدمت نگرفته و مطمئن باشید خیلی زودتر از آنچه همه فکر می کنند این دو بازیکن نمایش قابل قبولی از خود در استقلال ارائه خواهند کرد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار