کد خبر: 921863
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: مذاکره نهایی با گزینه اصلی سرمربیگری سپیدرود در رشت انجام می‌شود و تا پایان هفته تکلیف سرمربی جدید مشخص می‌شود.

خبرگزاری فارس: نوین متعهد به پرداخت بدهی‌ها شد / مذاکره نهایی با گزینه اصلی سرمربیگری سپیدرود

کیومرث بیات با اشاره به مذاکرات فشرده با گزینه‌های سرمربیگری سپیدرود اظهار کرد: تاکنون با چهار سرمربی غیربومی برای قبول سرمربیگری سرخ‌های شهر باران در لیگ برتر مذاکره کرده‌ایم که سه تن از این چهار سرمربی در حال حاضر به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر و لیگ دسته اول در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به مذاکرات نهایی با گزینه اصلی سرمربیگری سپیدرود بیان کرد: یکی از مربیان صاحب‌نام فوتبال کشورمان که سابقه سرمربیگری در لیگ برتر را دارد عصر امروز برای مذاکرات نهایی به رشت می‌آید و درصورتی‌که مذاکرات به‌خوبی پیش رود، وی به‌عنوان سرمربی جدید سپیدرود انتخاب می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با اشاره به اینکه سپیدرود در بحث لجستیکی مشکلی برای دیدار مقابل پدیده و استقلال خوزستان ندارد تصریح کرد: بنده امکانات اولیه را فراهم آورده‌ام و بازیکنان دغدغه هتل و سفر را ندارند.

بیات بابیان اینکه محمد نوین متعهد به پرداخت قراردادهای بازیکنان سپیدرود شده است افزود: ایشان هفت روز دیگر برای پرداخت مطالبات بازیکنان سپیدرود رشت فرصت دارند و درصورتی‌که قرارداد بازیکنان پرداخت نشود تصمیم جدیدی گرفته می‌شود.

وی بابیان اینکه حسین کعبی به تمرینات سپیدرود بازگشته تصریح کرد: در حال رایزنی با مسئولان استانی و شهری برای دریافت کمک‌های مالی هستیم تا بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

به گزارش فارس، طبق شنیده‌ها علی کریمی، حسین فرکی و رضا مهاجری 3 گزینه اصلی سرمربیگری سپیدرود هستند و رضا مهاجری شانس بیشتری نسبت به سایر گزینه‌ها برای قبول سرمربیگری سپیدرود دارد

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار