کد خبر: 921933
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
همزمان با سالروز ورود غرور آفرین مردان استوار ، آزادگان سرافراز دفاع مقدس طی مراسمی در برنامه " در کوی نیکنامان " فرهنگسرای گلستان از یوسفان بازگشته به کنعان تجلیل می کند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی_هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان؛ در طول جنگ تحمیلی در کنار پیروزی های رزمندگان اسلام که در نهایت منجر به عقب راندن رژیم بعث از سرزمین عزیزمان تا قلب عراق شد،45هزار نفر از رزمندگان اسلام به اسارت نظامیان بعثی درآمدند.

اسرای انقلابی ایران با تفکر و دلسوزی، توانستند انقلابی ماندن و امید را برای ما معنا کنند و صبوری را به ما بیاموزند. این اسیران دلی بزرگتر از اقیانوس داشتند، از دنیا بریدند و تسلیم رضای خداوند شدند و لقب آزاده گرفتند و تابستان سال 1369 با رایزنی های نظامی میان ایران و عراق هزاران هزار رزمنده از چنگال اسارت رژیم بعثی آزاد و به میهن اسلامی بازگشتند.

اینک همزمان با سالروز حادثه بزرگ و بازگشت پرستوهای مهاجر دفاع مقدس به کشور ، فرهنگسرای گلستان درنظر دارد از آزادگان سرافزار کشور " علی حاتمی " آزاده و جانباز 70% و خانواده آزاده متوفی " حمزه علی صالحی فر" تجلیل بعمل آورد.

در این مراسم که پنجشنبه 25 مردادماه ساعت 7:30 صبح و در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود، قرائت پر فیض زیارت عاشورا ، سخنرانی " فرخ سهراب " آزاده سرافراز و مدیر کل جمعیت آزادگان دفاع مقدس ، تقدیر از آزدگان سرافراز، پخش مستند و ... تدارک دیده شده است.

علاقمندان به بهره گیری از این برنامه می توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار