کد خبر: 921942
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
ستاره کامرونی القطر که شب گذشته با پیراهن شماره ۸۱ به عنوان بازیکن جدید این باشگاه انتخاب شد، مشورت با «ژاوی» و «اشنایدر» را در این انتخاب تاثیرگذار دانست.
با مشورت ژاوی و اشنایدر به قطر آمدم/ تنهایی نمی‌توانم کاری کنم

جوان آنلاین: ساموئل اتوئو که با رسانه ها گفتگو می کرد ابتدا از حضور در کشور قطر و لیگ پرستاره این کشور اظهار خرسندی کرد و ادامه داد: بعد از ۲۲ سال حضور در فوتبال حرفه ای خوشحالم که تجربه متفاوتی را در اینجا به دست می‌آورم. می دانم که بازیکنان بزرگ و نامداری در سال های گذشته به فوتبال قطر آمده اند.

وی ادامه داد: من هم دوست دارم تجربه موفقی را در این کشور داشته باشم. باید بگویم برای انتخاب تیم القطر و حضور در لیگ این کشور با ژاوی هرناندز بازیکن باشگاه السد و اشنایدر که در الغرافه بازی می کند مشورت کردم و نظر آنها در این انتخاب تاثیرگذار بود.

اتوئو در خصوص احتمال موفقیت القطر در رقابت های این فصل لیگ ستارگان قطر گفت: همه چیز تنها بر عهده من نخواهد بود. ما یک تیم کامل هستیم و همه در کنار هم باید برای موفقیت تلاش کنیم. من می دانم به باشگاه بزرگی آمدم که افتخارات زیادی دارد اما باید همه ما تلاش کنیم تا این موفقیت ها باز هم تکرار شود. امیدوارم من هم در موفقیت های این فصل تیمم تاثیرگذار باشم.

اتوئو همچنین در خصوص احتمال آقای گلی خودش در لیگ قطر گفت: کار مهاجم گل زنی است و من هم هدف دیگری ندارم. امیدوارم بتوانم در ترکیب تیم جدیدم موفق و تاثیرگذار باشم. همه تلاشم را می کنم تا گل های مهمی بزنم و حتی به آقای گلی برسم هرچند می دانم رقابت نزدیکی در اینجا وجود دارد. 

ستاره کامرونی در پایان پیرامون میزبانی قطر از مسابقات جام جهانی نیز اظهار داشت: به نظرم در اینجا همه چیز برای برگزاری جام جهانی آماده است و شاهد برگزاری مسابقات خوبی در دوره بعدی جام جهانی خواهیم بود. این ظرفیت و توان در فوتبال قطر وجود دارد و می توانیم شاهد مسابقاتی در سطح مطلوب باشیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار