کد خبر: 922289
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طرح بخشندگی جاده‌ها در سراسر محورهای استان با هدف ایجاد آرامش در آن‌ها با همکاری پلیس راه اجرا شد.
حمیرا رحیمی

احمد جمشیدی   در بازدید مشترک با فرمانده پلیس راه استان از محورهای به شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: برای آرام سازی 3732 کیلومتر محور در استان و تلاطم چند وقت اخیر آن‌ها در بروز حوادث رانندگی، برنامه‌ها و طرح‌های کوتاه مدت و بلند مدت به صورت مشترک با پلیس راه تدوین گردیده است.

وی با تاکید بر لزوم موثر و کارآمد بودن طرح‌ها و برنامه‌ها پیشگیرانه افزود: طرح بخشندگی جاده‌ها که شامل ایجاد حفاظ‌های خاکی، اصلاح دید و شانه سازی در نقاط پر تصادف استان می‌باشد یکی از طرح‌های کوتاه مدت برای کاهش حوادث رانندگی در کمترین زمان ممکن در استان طراحی گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محورهای شهرستان کوهرنگ با 769 کیلومتر جاده به جهت حضور گردشگران در این منطقه توریستی دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد، خاطرنشان کرد: اجرای طرح بخشندگی جاده در این شهرستان اولویت ویژه‌ای دارد چرا که شرایط کوهستانی و نیز گردشگری این منطقه اهمیت بخشی به محورهای این شهرستان را ضروری می‌نماید.

فرمانده پلیس راه چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید مشترک بیان کرد: اجرای گشت‌های مشترک پلیس راه و راهداری می‌تواند گام موثری در کاهش حوادث جاده‌ای در پایان تابستان و سفرهای این ایام به دنبال داشته باشد.

رحمت الله نجفی با اشاره به اینکه همکاری راکبان خودروها نقش بسزایی در کاهش حوادث و نیز اثر بخش بودن اجرای طرح‌های ترافیکی استان دارد، گفت: در تلاش هستیم در یک اقدام هماهنگ با پلیس راه ،راهداری و انشالله همکاری رانندگان در جاده‌ها حوادث جاده‌ای و خصوصا تلفات آن را به حداقل تعدا ممکن برسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر