کد خبر: 922505
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
معاون راهداری ایلام:
 معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: امسال با تلاش راهداران یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی این استان خط کشی شده است.

محمدرضا رضایی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۱کیلومتر از راه های مواصلاتی استان روکش آسفالت شده و ۲۸۰ کیلومتر لکه گیری نیز انجام گرفته است.

وی افزود: طی مدت یاد شده ۱۱۰۰ کیلومتر خط کشی نیز انجام و ۷۰ کیلومتر شانه سازی نیز صورت گرفته است.

معاون راهداری ایلام اضافه کرد: ۲۵ کیلومتر ایمن سازی حاشیه راه، نصب یک هزار و ۷۷۵ تابلو اخطاری و اجرای ۲ کیلومتر روشنایی در گردنه ها از برنامه های اجرا شده در این مدیریت طی سال ۹۷ تاکنون بوده است.

صادقی ادامه داد: پارسال ۳۴ نقطه حادثه خیز اصلاح و ایمن سازی شد و در سال جاری نیز ۲۴ نقاط حادثه خیز و ۴۵ نقطه مستعد در سطح استان شناسایی شده که امیدواریم با تخصیص اعتبار تا پایان سال جاری ایمن سازی شوند.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل ایلام یادآور شد: ۳۲۰۰ کیلومتر جاده در حوزه استحفاظی استان ایلام قرار گرفته که با توجه به طبیعت کوهستانی استان بویژه در مناطق شمالی سال گذشته ۶۵ کیلومتر از پرتگاه ها با خاکریز ایمن سازی شده است.

رضایی افزود: در سال گذشته ۹ هزار تن قیر رایگان به اداره کل راهداری استان اختصاص یافت که با رایزنی های صورت گرفته این رقم به ۱۳ هزارتن افزایش یافته است.

وی با اشاره به مهمترین اقدم های این اداره کل برای رفع نقاط حادثه خیز تاکید کرد: از جمله این راه ها جاده شهرک اسلامیه به منطقه آذر ، محدوده حاجی حاضر در شهرستان ایوان وورودی آبدانان و لومار است که تلاش می شود این نقاط تا پایان سال جاری تکمیل و زیر بار ترافیک روند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: اجرای ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت، تعمیر و بهسازی ۱۲۷ دهنه پل بزرگ و کوچک، تعریض و احداث چهار دستگاه پل، نصب یک هزار و ۵۰۰ متر نیوجرسی و بیش از ۱۰۰ کیلومتر خط راهسازی در نقاط مختلف استان از دیگر اقدامات این اداره کل در جهت ایمن سازی و اقدامات پیشگیرانه برای تردد مناسب خودروها در جاده های استان بوده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر