کد خبر: 923464
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز ششمین نمایشگاه گل و گیاه در کرج خبر داد.

پیمان بضاعتی پور با اشاره به آغاز ششمین نمایشگاه گل و گیاه کرج ، اظهار داشت: ششمین نمایشگاه گل و گیاه تا هشتم شهریور ماه از ساعت 10 تا 21 میزبانِ شهروندان است.

وی با اشاره به محوطه سازی نمایشگاه با کاشت گونه های گیاهی، گفت: سال جاری در کنار تمام جنبه های نمایشگاه گل و گیاه، ورکشاپ نقاشی و ساخت مجسمه توسط هنرمند سنگ تراش را نیز برپا خواهد بود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، نورپردازی نمایشگاه و تجهیز باغ پرندگان و اجرای برنامه هایی در خصوص مصرف بهینه آب و انرژی را از دیگر برنامه های ششمین نمایشگاه گل و گیاه عنوان کرد.

بضاعتی پور ادامه داد: ششمین نمایشگاه گل و گیاه با حضور تولیدکنندگان گل های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و ملزومات مرتبط با باغبانی و گل و گیاه در باغ گل هایِ بوستان شهید چمران کرج برگزار می شود.

این مسول با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی است برای ایجاد نشاط اجتماعی، یادآور شد: نمایشگاه گل و گیاه هر ساله با حمایت اعضای شورا و مجموعه مدیریت شهری و با استقبال شهروندان روبرو می شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه برای برپایی ششمین نمایشگاه گل تمامی زیرساخت ها فراهم شده است، گفت: چیدمان و طراحی گل ها در ششمین نمایشگاه گل و گیاه نسبت به دوره های گذشته منحصر به فرد خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار