کد خبر: 923657
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزي خبر داد:
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزي از بهره برداري از 8 پروژه آب و فاضلاب در شهرهاي استان طي هفته دولت سالجاري خبر داد.

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزي از بهره برداري از 8 پروژه آب و فاضلاب در شهرهاي استان طي هفته دولت سالجاري خبر داد.

 مهندس عبدالرضا خليلي مدير عامل شرکت گفت: پروژه هاي آبرساني به شهرهاي  خمين و کارچان ، خطوط اصلي و فرعي و انشعابات فاضلاب مناطقي از شهرهاي اراک ، ساوه ، خمين و آشتيان ، سامانه جامع خدمات  غير حضوري مشترکين  و ناوگان بهره برداري از شبکه و خطوط انتقال آب و فاضلاب از پروژه هاي آماده بهره برداري شرکت آب و فاضلاب استان مرکزي طي هفته دولت سال جاري مي باشند.

وي هزينه اجراي اين طرح ها و خريد ماشين آلات ناوگان بهره برداري را مجموعاً 764 ميليارد ريال از محل اعتبارات عمراني ملي و استاني و همچنين جاري اعلام نمود و افزود: حفر و تجهيز يک حلقه چاه واجراي  6کيلومتر خطوط انتقال آب در شهر خمين و حفر و تجهيزيک حلقه چاه و اجراي 800 متر خطوط انتقال آب در شهر کارچان از جمله اقداماتي است که براي آبرساني به اين شهر ها انجام شده است.

  مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزي افزود:  براي بهره برداري از پروژه فاضلاب در مناطقي از شهرهاي اراک ، ساوه ، خمين و آشتيان،  15 کيلومتر خطوط انتقال  و 146 کيلومتر شبکه جمع آوري فاضلاب اجرا و 17450 فقره انشعاب فاضلاب نصب شده است.

مهندس خليلي از سامانه جامع خدمات غير حضوري مشترکين شرکت به عنوان ديگر پروژه آماده بهره برداري شرکت آب و فاضلاب استان مرکزي در هفته دولت سال 97 ياد نمود وتصريح کرد : خدمات آنلاين آب بها و خدمات فروش و پس از فروش آب و فاضلاب از خدمات قابل ارائه از طريق اين سامانه به مشترکين مي باشد.

  وي در ادامه افزود: ناوگان بهره برداري از شبکه هاي آب و فاضلاب  شامل 2 دستگاه کاميونت با کاربري ويدئومتري ، 5 دستگاه کاميون با کاربري واترجت و 2 دستگاه کاميون با کاربري جنتکس از ديگر پروژه هاي قابل بهره برداري شرکت طي اين هفته مي باشد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر