کد خبر: 924427
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز خبر داد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با اشاره به اجرای تمهیدات ترافیکی در آستانه بازگشایی مدارس، گفت: برنامه ریزی های لازم برای سرویس‌های مدارس نیز با همکاری آموزش و پرورش انجام شده تا شاهد مشکلات گذشته در این خصوص نباشیم.

سرهنگ غلامعلی شرق در جمع خبرنگآران اظهار داشت: در جلسات متعدد با مسئولان شهرداری و استانداری البرز، مقرر شد تا زمان آغاز سال تحصیلی جدید نقاط دارای نواقص فنی و ترافیکی به شهرداری اعلام تا درسریع ترین زمان برطرف شود.

وی اضافه کرد: در آستانه بازگشایی مدارس با رفع بسیاری از معضلات ترافیکی می‌توان بستر آرامش بیشتری را برای دانش آموزان در عرصه علم فراهم کرد.

شرق گفت: همچنین با هماهنگی های انجام شده در نیمه اول مهرماه سال جاری هرگونه عملیات عمرانی در معابر پرتردد و اصلی استان البرز متوقف می‌شود.

وی اضافه کرد:همه ساله در آستانه سال تحصیلی جدید، خانواده ها برای تهیه ملزومات و نیازهای دانش‌آموزان خود به معابر شهری و مراکز خرید مراجعه می کنند که باعث ایجاد ترافیک سنگین در معابر می شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با هماهنگی‌های بعمل آمده با دستگاه‌های دیگر تمام توان خود را برای کنترل و روان سازی ترافیک وبرخورد با تخلفات به کار بسته است.

سرهنگ شرق افزود: برنامه ریزی های لازم برای سرویس های مدارس نیز با همکاری آموزش و پرورش انجام شده تا شاهد مشکلات گذشته دراین خصوص نباشیم.

رئیس پلیس راهنمایی‌و رانندگی استان البرز، گفت: بیش از 10دانش‌آموز همیار پلیس برای شروع سال تحصیلی جدید به پلیس کمک می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار