کد خبر: 924432
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد
فرمانده سپاه استان البرز گفت: نیازمند همت مسئولان در حوزه خدمات‌رسانی هستیم زیرا معتقدیم خدمات‌رسانی به مردم دشمن را مأیوس می‌کند.

سردار یوسف مولایی در نشست خبری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار کرد: این رزمایش اهداف مشخصی دارد، امیدواریم با تمام توان و به نحو احسن انجام شود.

وی تقویت روحیه حمایت از نظام و مردم را از اهداف مهم این رزمایش عنوان کرد و ادامه داد: مردم همیشه ثابت کرده‌اند حامی نظام هستند و سپاه نیز حامی مردم است.

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه خدمات‌رسانی سپاه به مردم استمرار دارد و طی این سال‌ها به نحوه احسن انجام‌شده است، گفت: گروه‌های جهادی در این رزمایش با رویکردی جدید آماده‌شده‌اند، این جهادگران بر اساس نیازهای محله به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

به گفته سردار مولایی این خدمات‌رسانی را می‌توان در حوزه‌های مختلف پل‌سازی، جاده‌سازی، لوله‌کشی آب روستایی، ساخت خانه عالم، مسجد و مدرسه، اجرای طرح‌های آموزشی و فرهنگی و حتی ساخت کارگاه‌های اشتغال‌زایی دانست.

وی با اشاره به وضعیت و شرایط اقتصادی کشور و بابیان اینکه سپاه با توان بیشتر و تعداد بالای جهادگران وارد فاز خدمات‌رسانی می‌شود، گفت: نیازمند همت مسئولان در حوزه خدمات‌رسانی هستیم زیرا معتقدیم خدمات‌رسانی به مردم دشمن را مأیوس می‌کند.

فرمانده سپاه استان البرز با اعلام اینکه رزمایش در استان‌های مختلف اجرا می‌شود، گفت: امروز بخش نخست رزمایش عاشورایی در البرز آغاز و بخش دوم نیز از دوازدهم شهریورماه آغاز خواهد شد.

وی به برگزاری هم‌زمان رزمایش ملی در هفته دفاع مقدس در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: تقویت نیروی انقلابی و مردمی یکی از مأموریت‌های این رزمایش است، همه ارکان نظام در این شرایط باید احساس مسئولیت کنند.

به گفته فرمانده سپاه استان البرز تعداد ۶۰ گروه جهادگر در این مقطع آماده اعزام به سراسر استان البرز هستند.

گفتنی است؛ عملیات و رزمایش بزرگ و سراسری بسیج از روز گذشته آغاز و مرحله نخست آن تا بیست و نهم شهریورماه ادامه خواهد یافت، مرحله دوم نیز با حضور هزاران گردان بیت‌المقدس برای امنیت درونی کشور انجام می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار