کد خبر: 925392
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
استاندار
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: گروه های مختلف استان از انسجام لازم برخوردار نیستند و با جزیره ای عمل کردن و دعواهای سیاسی و قومی روند توسعه یافتگی استان را با مانع مواجه کرده اند.
حمیرا رحیمی

اقبال عباسی عصر شنبه در نشست با مسئولان و فعالان فرهنگی افزود: این استان از هر حیث نیروهای زبده علمی، فرهنگی، هنری و سیاسی دارد اما از ابتدا بین آنها انسجام لازم شکل نگرفته و جزیره ای عمل کردن و دعواهای سیاسی و قومی این از هم گسیختگی را تشدید کرده است.
وی با تاکید بر برگزاری نشست های مختلف بین فعالان استان تصریح کرد: با تشکیل اتاق فکر و نشست های هم اندیشی می توان این کاستی را برطرف و وحدت و انسجام استان را تقویت کرد.
عباسی با اشاره به خدمات و دستاوردهای نظام، نقش دولت های مختلف را در این خدمات موثر دانست و گفت: هر یک از دولت ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نقش موثری در این دستاوردها داشته اند، اما اینکه چرا مردم آنطور که شایسته است از عملکرد دولت ها رضایت ندارند، باید آسیب شناسی شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که هنوز رضایتمندی کامل مردم محقق نشده به فرهنگ و هنر مدیریتی مسئولان بازگردد.
عباسی، فرهنگ را زیربنای اقتصاد و سیاست دانست و گفت: اقتصاد و سیاست هر دو بر پایه فرهنگ استوارند و اگر فرهنگ نباشد این 2 هرگز به نتیجه نخواهد رسید.
وی، امید و نشاط را از ضروریات امروز کشور عنوان کرد و افزود: امید و نشاط در جامعه خیلی محسوس نیست و لازم است در این خصوص تدابیری اندیشیده شود.
عباسی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در 5 سال گذشته خاطرنشان کرد: در این مدت با وجود تنگناهای داخلی و خارجی بیش از 2 هزار طرح عمرانی در استان ایجاد شده است که این دستاورد کمی نیست.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: ضروری است تا همه فعالان فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی در خصوص بهبود وضعیت و افزایش امید و نشاط در جامعه همفکری کنند و راهکار ارائه دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر