کد خبر: 926163
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
فرمانده سپاه بیجار
فرمانده سپاه بیجار از اجرای 91 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در بیجار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری جوان از بیجار، در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی است که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد و جاودانه است، اظهار داشت: فداکاری‌های رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس موجبات ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: رشادت‌ها و دلیر مردی رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس باعث شد دشمنان نتوانند ایران اسلامی را در حوزه جنگ سخت شکست دهد.

به گفته شعبانی، دفاع مقدس و فرهنگ ناب این دوران طلایی ار تاریخ ایران اسلامی می‌تواند الگویی تمام قد برای جوانان این مرز و بوم باشد.

فرمانده سپاه بیجار، دوران دفاع مقدس را الگوی نابی برای توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی عنوان کرد و گفت: آن دوران باید به نخو مطلوب تبیین و در اختیار نسل امروز و آینده گیرد.

شعبانی در ادامه به 91 برنامه قابل اجرا در هفته دفاع مقدس در شهرستان بیجار اشاره و بیان کرد: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، اعزام اکیپ بهداشتی رایگان، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا در هشت سال دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، اجرای برنامه‌های ورزشی، برگزری یادواره‌های شهدا در راستای گنگره 5400 شهید استان کردستان از برنامه‌های این هفته است.

وی در ادامه سرکشی از بازنشستگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های هنری را از برنامه‌های دیگر در هفته دفاع مقدس در بیجار ذکر کرد.

این مسوول در ادامه به حضور پرشور و پررنگ مسوولان در این هفته تأکید و بیان کرد: حضور گسترده مردم می‌تواند موجبات رونق‌ دیار گروس قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر