کد خبر: 927746
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
بر اساس تفاهم نامه فی مابین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه هفته دفاع مقدس از روز اول مهر ماه به مدت یکهفته در فرهنگسرای رازی بر پا می شود.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 11،این نمایشگاه با همکاری سازمان ایثارگران نزاجا و مرکز تکاور پرندک و با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و باز تعریف رشادتها و دلاوریهای جوانان این مرز بوم برگزار می شود.
بر اساس این گزارش در این نمایشگاه انواع ادوات و تجهیزات سنگین و سبک نظامی ،ادوات کوهستان ،انواع تجهیزات انفرادی ،تجهیزات ضد شیمیایی ،چادر گروهی و غرفه های مختلفی که با نماد ها و المان های فرهنگی و دفاعی شامل تخت سربازی ،فانوس ،کلاه آهنی ،سربند مزین شده به نمایش در می اید .
در بخش دیگری از این نمایشگاه با همکاری فرماندهی هوانیروز ماکت انواع بالگرد ،کتب و محصولات هوانیروز ،پخش کلیپ های حماسی و کارگاههای زندگی در شرایط سخت ،تصاویر شهدای مدافع حرم و شهدای نیروی زمینی ارتش نیز به نمایش در آمده است.
علاقه مندان می توانند برای بازدید به فرهنگسرای رازی واقع در میدان قزوین،خیابان قزوین،خیابان شهید مرادی ،بوستان رازی فرهنگسرای رازی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن 55423353 تماس حاصل کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار