کد خبر: 927806
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
سخنگوی قوه قضائیه گفت: در مورد پرونده خودرو ،پرونده به دادگاه رفته، اما هنوز تشکیل نشده و ۴ مدیر وزارت صمت در بازداشت هستند.

جوان ‌آنلاین: سخنگوی قوه قضائیه گفت: در مورد پرونده خودرو پرونده به داداگاه رفته، اما هنوز تشکیل نشده و ۴ مدیر وزارت صمت در بازداشت هستند.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص اینکه دادگاه‌های مرتبط با ارز، طلا و سکه تشکیل شد، این پرونده‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: دادگاه ویژه تشکیل شد و حقیقتا باید بگویم جهادگونه بود. فکر می‌کردیم تا قبل از تعطیلات اخیر برای حدود ۳۵/۳۶ نفر حکم صادر شده است که این امکان رخ نداد.
سخنگوی قوه قضائیه خارنشان ساخت: امروز آخرین دفاعیات را گرفتند و تا آخر هفته شاید برای ۳۵_۳۶ نفر حکم صادر شود.
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه پرونده میثم رضایی در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: این پرونده هنوز به دادگاه نرفته است، چند متهم دارد که برخی از آن‌ها آزاد شدند.
محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا دادگاه مرتبط با پرونده‌های خودرو تشکیل شده است، با توجه به اینکه چند نفر از مدیران صمت هم پرونده دارند، در صورت برگزاری دادگاه چرا دادگاه علنی نبوده واین پرونده‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: پرونده خودرو‌ها به دادگاه رفته، اما هنوز تشکیل نشده است، چون نواقضی از سوی دادگاه مطرح شد. البته پرونده خودرو چند پرونده است از سه پروند

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار