کد خبر: 928060
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل بنیاد حفظ آثار چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سی و هشتمین سالروز هفته دفاع مقدس بیش از هزار عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
حمیرا رحیمی

سرهنگ منوچهر ذوالفقاری  اظهار داشت: امسال ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما توانستیم» برگزار می‌شود که از جمله آنها رژه نیرو‌های مسلح، ویژه برنامه میهمانی لاله‌ها و غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا و یادواره‌های شهدا با عنوان آبروی محله است.

وی افزود: همچنین در طول هفته مراسم تجلیل و تکریم رزمندگان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و مدافعین حرم و نواختن زنگ مهر و مقاومت همزمان با روز بازگشایی مدارس برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های عکس و پوستر دفاع مقدس بیان کرد: تبیین نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های هم اندیشی دانشجویی و همایش‌های ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی از دیگر برنامه‌ها است.

ذوالفقاری با اشاره به عنوان روزهای هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: 31 شهریورماه با عنوان صلابت و سلحشوری نیروهای مسلح و صنعت دفاعی، یکشنبه با عنوان علم و معرفت، نخبگان و روز سرباز، روز دوشنبه به دفاع ملی، جوانان، بصیرت‌افزایی، سه‌شنبه با عنوان انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، بیداری اسلامی و استکبارستیزی، چهارشنبه با نام اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، اصناف، حمایت و پشتیبانی مردمی، پنجشنبه با نام شهیدان، ایثارگران، جانبازان، فخرآفرینان و روز جمعه نیز با عنوان ولایتمداری، زنان و خانواده و سلامت نامگذاری شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر