کد خبر: 928189
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
شهردار کلانشهر اراک :
شهردار کلانشهر اراک اظهار داشت: این پنج تقاطع غیرهمسطح به همراه هفت طرح مهم دیگر از جمله پارک بانوان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

شهردار کلانشهر اراک اظهار داشت: این پنج تقاطع غیرهمسطح به همراه هفت طرح مهم دیگر از جمله پارک بانوان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
داود تاجران شهردار کلانشهر اراک در نشست با اصحاب رسانه افزود: پنج طرح عمرانی در قالب تقاطع های غیر همسطح در دستور کار شهرداری است که از سال های قبل بر زمین مانده و به زخم مزمنی در این کلانشهر تبدیل شده بود اما عملیات عمرانی آن اکنون با روند خوبی در جریان است.
وی بیان کرد: زمان زیادی برای حل مشکلات معارضان این طرح ها صرف شده اما هنوز هم گره گشایی از مشکل نشده است.
شهردار اراک ادامه داد: 230 میلیارد ریال اعتبار برای حل معضل معارضان زیرزمینی پل شریعتی اراک هزینه شده است.
شهردار اراک اضافه کرد: قرار بود که 27 عرشه پل شهید سیدی اراک اواخر اسفندماه سال گذشته تحویل شود اما این تجهیزات هنوز تحویل نشده و در آخرین پیگیری قول تحویل آن ها تا پایان مهرماه امسال داده شده است.
تاجران بیان کرد: طرح میدان نماز نیز از طرح ها و مطالبات مردم است که به دلیل مشکلات اعتباری با تاخیر همراه شده اما همه تلاش ها برای تکمیل و راه اندازی هر چه سریعتر آن تا یک ماه آینده به کار گرفته شده است.
وی در خصوص اتوبوس های جدید خریداری شده در اراک نیز گفت: خریداری 11 دستگاه اتوبوس جدید نهایی شده و با تصویب نهایی آن در نشست هفته آینده شورای اسلامی این کلانشهر اجرایی می شود.
شهردار اراک افزود: پیگیری 39 دستگاه اتوبوس دیگر نیز اگر از طریق بخش خصوصی دنبال می شود و توسط سازمان همیاری های شهرداری استان مرکزی نهایی می شود.
شهردار اراک اضافه کرد: مطالعه طرح جامع ترافیک شهر اراک مراحل پایانی خود را سپری می کند و اجرای آن نقش موثری در شناسایی و ایجاد خط ویژه، گره گشایی های ترافیکی و تبدیل برخی خیابان ها به پیاده راه دارد.
تاجران تصریح کرد: بودجه شهرداری اراک در نیمه نخست امسال با وجود مشکلات اقتصادی و برخی تنگنا های اقتصادی نسبت به مدت مشابه قبل 20 درصد افزایش داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار