کد خبر: 928559
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
امام جمعه قوشچی:
امام جمعه قوشچی با اشاره به برگزاری دومین یادواره گرامیداشت شهدای شهر قوشچی، گفت: مسئولان بیش از دیگران مدیون شهدا هستند چرا که به برکت خون شهدا است که مسئولان صاحب پست مدیریتی شده اند.

حجت‌الاسلام حیدر عباسی با اشاره به برگزاری دومین یادواره گرامیداشت شهدای شهر قوشچی در هفتم مهر ماه، اظهار کرد: شهر قوشچی دارای 23 شهید و بخش انزل نیز با ترکیب جمعیتی شیعه و سنی دارای 187 شهید است.

وی افزود: بسیاری از شهدای بخش انزل از روستای گورچین ‌قلعه و قره باغ بوده که پیش از این، چند یادواره گرامیداشت شهدای این روستاها برگزار شده و اول تیر امسال نیز یادواره 32 شهید اهل سنت بخش انزل در روستای کهریز به همت حوزه 26 بسیج انزل برگزار شد.

امام جمعه قوشچی با تاکید بر اینکه با نصب بنر و عکس نمی‌توان یاد شهدا را زنده نگه داشت، گفت: بی شک باید آرمان‌ ها و یاد شهدا را در نماز های جمعه و در مراسمات پرشکوه زنده نگه داشت.

وی با اشاره به اینکه مسئولان بیش از دیگران مدیون شهدا هستند، افزود: بی شک به برکت خون شهدا است که مسئولان صاحب پست مدیریتی شده و باید قدردان خون آنان بوده و با خدمت به مردم، راه آنان را ادامه دهند.

حجت‌الاسلام عباسی تجلیل از خانواده های شهدا و افتتاح کانون شهدای انزل را از دیگر برنامه های جنبی دومین یادواره گرامیداشت شهدای شهر قوشچی خواند.

ستاد احیای دریاچه ارومیه اعتبارات را به صورت نمایشی هزینه کرده است

امام جمعه قوشچی با اشاره به وجود خشکسالی در شهر قوشچی گفت: متاسفانه ستاد احیای دریاچه ارومیه تمامی اعتبارات را به صورت نمایشی در این منطقه هزینه کرده و به اذعان بسیاری از مردم، اقدامات آنان اصلا مناسب نبوده است.

وی اظهار کرد: ستاد احیای دریاچه ارومیه باید پاسخگوی این مطلب باشد که چرا تاکنون از متخصصان و تحصیل کردگان رشته کشاورزی این منطقه استفاده نکرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر